کد خبر: ۶۴۷۶۴۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

خوزستان/ پلمب ۲۶ باشگاه به دلیل فعالیت در ایام کرونا

بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری، فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی خوزستان در رشته‌های مختلف از اسفند پارسال ممنوع اعلام شده است.
خوزستان/ پلمب ۲۶ باشگاه به دلیل فعالیت در ایام کرونا
آفتاب‌‌نیوز :

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان گفت: ۲۶ باشگاه ورزشی در خوزستان به دلیل فعالیت غیرمجاز در ایام شیوع کرونا پلمب شدند.

افشین حیدری روز دوشنبه بیان کرد: از مشکلات و دغدغه مالی همه باشگاه‌ها اطلاع داریم اما همه ما باید متعهد به قانون باشیم و در این برهه سلامت جامعه از هر چیزی مهمتر است.

وی افزود: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و به منظور پیشگیری از ابتلای ورزشکاران به این بیماری، فعالیت تمام باشگاه‌های ورزشی خوزستان در رشته‌های مختلف از اسفند پارسال ممنوع اعلام شده است.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان ادامه داد: بسیاری از باشگاه‌ها در محل اجاره‌ای هستند و مدیران آنها باید مبالغ بالایی را در شرایط بسته بودن باشگاه بابت اجاره پرداخت کنند اما اکنون چاره‌ای جز صبر و شکیبایی تا زمان رفع وضعیت بحرانی این ویروس نداریم.

وی با بیان اینکه بسیاری از باشگاه‌ها از این قانون تمکین کردند و باشگاه خود را تعطیل کردند گفت: اما در این بین تعدادی از باشگاه‌ها در اجرای این مصوبه مرتکب تخلف شده و اقدام به گشایش باشگاه و پذیرش ورزشکار کرده بودند که باشگاه آنها تعطیل شد.

حیدری با تاکید بر برخورد جدی با مدیران متخلفی که در این ایام نسبت به بازگشایی باشگاه اقدام کرده‌اند ادامه داد:کار نظارت بر باشگاه‌ها همچنان ادامه دارد و اگر باشگاهی از قانون سرپیچی کند، مجوز فعالیت آن باطل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خطاب به مردم خوزستان به‌ ویژه ورزشکاران گفت: بهتر است که در شرایط فعلی و برای حفظ سلامت و شادابی روحیه خود از ورزش در خانه غافل نشویم.

ویروس کرونا یا کووید ۱۹ که نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد بیشتر کشورهای جهان را درگیر کرده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین