کد خبر: ۶۴۷۶۹۳
تاریخ انتشار : ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۹

تلفات کرونا در آمریکا از ۴۰ هزار نفر گذشت

در حالیکه تعداد مبتلایان به کرونا در آمریکا از ۷۶۰ هزار نفر فراتر رفته است، آمار تلفات بر اثر این ویروس از ۴۰ هزار نفر گذشت.
آفتاب‌‌نیوز :

دانشگاه «جانز هاپکینز» امروز دوشنبه در گزارشی اعلام کرد که شمار قربانیان کرونا در آمریکا به ۴۰ هزار و ۶۹۰ نفر افزایش یافته است.

به گزارش اِی‌بی‌سی نیوز، این در حالیست که طی شبانه‌روز گذشته ۱۵۹۰ بیمار دیگر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان خود را از دست داده‌اند.

تلفات کرونا در آمریکا از ۴۰ هزار نفر گذشت

به گزارش شبکه تلویزیونی سی‌اِن‌اِن، آمریکا تاکنون بدترین کشور از نظر ابتلا به کوید ۱۹ بوده به نحوی که تست کرونای بیش از ۷۶۰ هزار نفر در این کشور مثبت اعلام شده است.

یو اس اِی تودی چندی پیش در گزارشی اعلام کرد که اقدام «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا در اعلام پایان قرنطینه‌های کرونایی در برخی ایالت‌ها با واکنش منفی کادر درمانی این کشور مواجه شده به طوری که کادر درمانی در خیابان‌های «دنور» مقابل کسانی ایستاده اند که برای برچیده شدن قرنطینه و آزادی رفت و آمد تظاهرات کرده‌ اند.

در همین رابطه، خبرگزاری آناتولی نیز در گزارشی اعلام کرد که افزایش شمار مبتلایان و قربانیان این بیماری در آمریکا ادامه دارد. بیشترین آمار ابتلا و قربانی در ایالت‌های نیویورک، نیوجرسی و ماساچوست ثبت شده است.

در روزهای گذشته نیز هواداران ترامپ در حالی که مسلح به سلاح‌های گرم بودند با حضور در خیابان‌ها خواستار پایان قرنطینه بودند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین