کد خبر: ۶۴۷۸۱۳
تاریخ انتشار : ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰

دستگیری عامل انتشار اخبار دروغین کرونایی در فضای مجازی

فردی که با انتشار اخبار کذب در فضای مجازی در حال شایعه پراکنی و افزایش نگرانی های عمومی در خصوص بیماری کرونا بود، ‌در تحقیقات پلیس شناسایی و در اراک دستگیر شد.
دستگیری عامل انتشار اخبار دروغین کرونایی در فضای مجازی
آفتاب‌‌نیوز :

بر اساس اعلام پلیس، سرهنگ "محمود خلجی" معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی در این‌باره گفت: در برنامه ریزی های افزایش ارتقاء‌ امنیت و آرامش عمومی در مبارزه همه جانبه در مقابله با بیماری کرونا، یکی از سیاست های عملیاتی پلیس، پیشگیری از بروز شایعات و اخبار کذب بویژه در بستر فضای مجازی بوده است.

وی افزود: در چند روز اخیر در پایش های فضای مجازی، اخبار و شایعاتی در خصوص بیماری کرونا در فضای مجازی مورد رصد قرار گرفت و در مراحل تحقیقات تخصصی پلیس،‌ عامل انتشار این اخبار در شهرستان اراک شناسایی شد.

این مقام انتظامی اضافه کرد:‌ با هماهنگی انجام شده با مرجع قضائی این فرد شناسایی و به یگان انتظامی احضار و با تکمیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان مرکزی پیگیری اخبار از منابع معتبر خبری از سوی شهروندان را بسیار مهم خواند و گفت:‌ پلیس با شایعه پراکنان در فضای مجازی و کسانی که آرامش و امنیت روانی جامعه را به خطر بیندازند، برابر قانون برخورد خواهد کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین