کد خبر: ۶۴۷۸۸۱
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۶

نزدیک به ۲۱ هزار قربانی کرونا در فرانسه

تعداد قربانیان کرونا در فرانسه طی چند روز گذشته هم‌چنان به طور پیوسته روندی افزایشی داشته است، تا جایی که نزدیک به ۲۱ هزار تن در فرانسه بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ جان خود را از دست داده‌اند.
نزدیک به ۲۱ هزار قربانی کرونا در فرانسه
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری رویترز، شمار جان‌باختگان ویروس کرونا در فرانسه به طور پیوسته در حال افزایش و نزدیک به ۲۱ هزار تن رسیده است. این در حالی است که تعداد بیماران تحت مراقبت‌های ویژه کاهش یافته است.

جروم سالومون، رئیس سازمان بهداشت و درمان عمومی فرانسه اعلام کرد تعداد کل موارد قطعی ابتلا به کروناویروس در کشور تاکنون به ۱۱۷ هزار و ۳۲۴ مورد رسیده است که برای دومین روز متوالی روندی افزایشی داشته است اما تعداد بیماران در اورژانس بیمارستان‌ها برای هفتمین روز متوالی کاهش یافته است.

وی هم‌چنین گفت: «این بیماری همه‌گیر است. ویروس کرونا هنوز در به سرعت در حال گسترش است. ما باید تمهیدات بهداشتی عمل کنیم.

فرانسه وارد پنجمین هفته از قرنطینه سراسری در کشور شده است که تا یازدهم ماه مه نیز همین رویه ادامه خواهد داشت.

شمار کل جان‌باختگان کرونا در فرانسه با ثبت ۵۳۱ فوتی دیگر به ۲۰ هزار و ۷۹۶ تن رسیده است. این آمار فرانسه را در جایگاه چهارمین کشور جهان از لحاظ شمار قربانیان کرونا پس از ایالات متحده، ایتالیا و اسپانیا قرار داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین