کد خبر: ۶۴۷۹۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹

‌آمار حوادث فوتی یزد تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده است

فرمانده ‌انتظامی استان یزد با تاکید بر اینکه کاهش آمار تصادفات و تلفات رانندگی در یزد نیازمند جدیت بیشتر دستگاه‌های مسئول است گفت: آمار حوادث فوتی یزد تکان دهنده و ناراحت کننده است.
آفتاب‌‌نیوز :

سردار محمدرضا میرحیدری صبح امروز در شورای راهوری ترافیک استان یزد با اشاره به اینکه آمار فوتی‌ها و تصادفات رانندگی یزد در سال گذشته تکان دهنده است و لازم است حرکت جهادی در دستگاه‌های مسئول در جهت بهبود این روند و کنترل آن در امسال شکل بگیرد و بتوانیم این وضعیت را مدیریت کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی استان یزد تصریح کرد: متاسفانه حرکت منسجمی که لازم بود در استان شکل نگرفت که بتوانیم جلوی این حوادث را بگیریم.

‌آمار حوادث فوتی یزد تکان‌دهنده و ناراحت‌کننده است

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین دلایل حوادث برون شهری طولانی بودن مسیرهای استان و مسافت‌ها و بلند بودن سطح جاده‌ها است خاطرنشان کرد: اصلاح شیب شیروانی راه‌های استان یکی از اقداماتی است که بسیاری از مشکلات را برطرف می‌کند.

میرحیدری با تاکید بر اینکه بسیاری از استان‌ها از دهه‌های قبل این راه را با جدیت دنبال می‌کنند گفت: گرچه تاکیداتی صورت گرفته و کار انجام شده ولی روند آن کند است و باید با سرعت بیشتری در این حوزه حرکت کنیم که امسال شاهد چنین وضعیت در ارتباط با آمار فوتی‌ها نباشیم.

فرمانده ‌انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: حوادث منجر به فوت موتورسواران هم در درون شهری و هم در برون شهری آمار تکان دهنده و ناراحت کننده‌ای است.

وی گفت: مشکلاتی که در این رابطه وجود دارد که در گذشته این مشکلات را مطرح کردیم ولی آن‌گونه که باید و شاید به آن توجه لازم صورت نگرفت.

میرحیدری با بیان اینکه باید زمینه لازم فراهم شود که بتوان با تخلفات حادثه‌ساز موتورسیکلت سواران برخورد کرد خاطرنشان کرد: شورای شهرها و شهرداری ها باید در ارتباط با مسئولیتی که در درون شهرها دارند جدی تر ورود کنند.

فرمانده ‌انتظامی استان یزد با بیان اینکه الان به نسبت شهرهای کوچک بعضی از استان‌ها هم در ارتباط با برخی مواردی که باید در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد هم عقب‌تر هستیم گفت: راهور استان یزد هنوز یک خودرو برای ثبت تخلفات خودروهای ساکن ندارد در حالی که برخی از شهرستان‌های استان‌های دیگر تا 8 دستگاه هم دارند.

وی در ارتباط با رفع اشکالات هندسی و نقاط حادثه‌خیز گفت: بارها و بارها این موارد مطرح شد ولی اقدام خوبی صورت نگرفت ولی پس از ابلاغ استاندار به شهرداری یزد، اقدامات خوبی از پایان سال قبل صورت گرفت.

میرحیدری در ارتباط با وضعیت دوربین‌های کنترل سرعت و تخلف یزد گفت: بعضا اظهار نظر بعضی از مسئولان غیر مرتبط سبب می‌شود که هم تعرض به دوربین‌ها صورت گیرد و هم پشتیبانی لازم کشوری از این خدمت در استان یزد صورت نگیرد.

فرمانده ‌انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: اگر بحث شیوع کرونا در کشور نبود وضعیت ما در ارتباط با آمار تصادفات و تلفات رانندگی بسیار بدتر و ناراحت‌کننده‌تر از این میزان بود به گونه‌ای که در فروردین امسال نزدیک به 75 درصد کاهش تصادفات و تلفات را داشتیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
0
این (حرکت جهادی) یعنی چه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین