کد خبر: ۶۴۸۰۲۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۰

برخلاف وعده مسئولان، نان حدود ۵۰ درصد گران شد

قیمت نان در خوزستان افزایش می یابد.
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که مقامات دولت گفته بودند در سال 99 قیمت نان افزایش پیدا نخواهد کرد، معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: قیمت نان در خوزستان در مقایسه با قیمت فعلی، حدود ۴۶ تا ۴۷ درصد افزایش می‌یابد اما اگر بخواهیم درصد تغییر نرخ را بر اساس وزن چانه‌ محاسبه کنیم، می‌توان گفت که قیمت نان کمتر از ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

عبدالرحمن ناصریان در حاشیه کارگروه آرد و نان خوزستان گفت: در سال گذشته ابلاغیه از ستاد تنظیم بازار کشور مبنی بر بررسی افزایش قیمت نان برای سازمان صمت استان ارسال و در این زمینه با توجه به بررسی‌های انجام‌گرفته از سال گذشته، این قیمت‌ها آنالیز شد.

برخلاف وعده مسئولان، نان حدود ۵۰ درصد گران شد

وی افزود: در کارگروه‌های متعددی که در این زمینه برگزار شد، قیمت نان بررسی و آنالیز شد و سرانجام همه این بررسی‌های صورت گرفته در اختیار استاندار خوزستان قرار گرفت. وی نیز سرانجام پس از چند ماه با تایید این آنالیزهای انجام‌گرفته با ابلاغ قیمت جدید نان در استان موافقت کرد.

معاون اقتصادی و بازرگانی سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان با بیان اینکه قیمت نان در خوزستان در مقایسه با قیمت فعلی، حدود ۴۶ تا ۴۷ درصد افزایش پیدا می‌کند، تصریح کرد: این افزایش قیمت پس از مصوبه و تایید نهایی توسط استاندار خوزستان برای اجرا ابلاغ خواهد شد.

ناصریان ادامه داد: قرار است تا وزن چانه‌ نان از ۱۴۰ گرم به ۱۸۰ گرم افزایش پیدا کند و اگر بخواهیم درصد افزایش قیمت نان را بر اساس وزن چانه‌ها محاسبه کنیم، می‌توان گفت که قیمت نان کمتر از ۳۰ درصد افزایش می‌یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۳
0
4
لازم نبود در این شرایط گرون کنید اونا با کم کردن وزن نون این کار کرده بودند. توی این شرایط بیکاری و کرونایی و ماه رمضون لازم به این کار بود اخه مسلمانی تون کجاست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
بايد حقوقها را هم برابر تورم افزايش دهند
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
حقوق 15 درصد اضافه شده کالاهای اساسی از جمله حبوبات بیش از 50 درصد !!! حالا هم نوبت نان است .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین