کد خبر: ۶۴۸۰۳۷
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰

رکورد شناسایی مبتلایان به کرونا در هرمزگان شکست

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: طی ۲۴ ساعت اخیر، ۳۶ مورد جدید ابتلا به کرونا در استان شناسایی شده است. این میزان رکوردی در هرمزگان بشمار می‌رود.
آفتاب‌‌نیوز :

حسین فرشیدی امشب در گفت وگو با بخش خبر سیمای مرکز خلیج فارس اظهار کرد: از زمان شیوع کرونا تاکنون ۲۱۰۴ نفر به‌عنوان بیمار حاد تنفسی» (آنفلوانزا، ذات‌الریه، مشکوک به کرونا و ...) در مراکز درمانی استان بستری شده‌اند که از این تعداد ۱۸۴۱نفر پس از طی دوره‌ درمان و بهبودی ترخیص شده‌اند و ۱۳۳ بیمار نیز هم‌اکنون بستری هستند.

وی افزود: تا امروز از بین این افراد و برخی دیگر نیز به‌صورت سرپایی در مجموع از ۳۹۳۷نفر به‌عنوان مشکوک به ابتلا کرونا نمونه‌گیری شده که نتیجه‌ی آزمایش ۳۲۹۰نفر منفی بوده است.

رکورد شناسایی مبتلایان به کرونا در هرمزگان شکست

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تصریح کرد: طی یک روز اخیر بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در هرمزگان شامل بندرعباس ۳۲ نفر، میناب ۳نفر و رودان ۱ نفر شناسایی شده و مجموع مبتلاشدگان به کرونا در استان هرمزگان به ۵۱۹ نفر رسید.

به گفته فرشیدی، عمده‌ بیماران مبتلای جدید امروز در بندرعباس مربوط به یک منطقه هستند.

وی گفت: از بین افراد مبتلاشده به کرونا تاکنون۴۷۴ نفر پس از طی دوره‌‌ درمان ترخیص شده‌، ۲۳ نفر نیز هم‌اکنون در بیمارستان‌ها بستری هستند و ۲۲ نفر هم فوت کرده‌اند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: طی یک روز اخیر یکی از بیماران مبتلا در بندرعباس مرد ۹۲ساله با سابقه سکته مغزی جان خود را از دست داد و شمار فوت‌شدگان به ۲۲ نفر رسید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین