کد خبر: ۶۴۸۰۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
سخنگوی دولت گفته بود در سال 99 نان گران نخواهد شد

نان در چهارمحال و بختیاری گران شد

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری از افزایش قیمت نان در استان بنا برمصوبه آبان‌ماه سال قبل خبر داد و گفت: نان تافتون ۲۰۵ گرمی با قیمت ۳۳۰ تومان و قیمت نان تافتون ۲۵۵ گرمی نیز با قیمت ۳۸۰ تومان به فروش می‌رسد.
آفتاب‌‌نیوز :

حسن شمسی‌پور از افزایش قیمت نان در چهارمحال و بختیاری خبر داد و اظهار کرد: طبق مصوبه شورای آرد و نان و کمیسیون تنظیم بازار چهارمحال و بختیاری نان تافتون ۲۰۵ گرمی با افزایش ۵۰ درصدی با قیمت ۳۳۰ تومان و قیمت نان تافتون ۲۵۵ گرمی نیز با افزایش ۴۱ درصدی با قیمت ۳۸۰ تومان به فروش می‌رسد.

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه در سال گذشته هیچ‌گونه افزایش قیمتی در بحث نان در استان وجود نداشت، افزود: این مسئله باتوجه به افزایش هزینه‌ها گلایه نانوایان را در پی داشت، افزایش قیمت نان در شورای آرد و نان و کمیسیون تنظیم بازار استان در آبان‌ماه سال گذشته مصوب شد، اما به دلیل وجود برخی از ملاحضلات این مصوبه اجرایی نشد.

نان در چهارمحال و بختیاری گران شد

وی با بیان اینکه نان آزادپز هیچ‌گونه افزایش قیمتی نداشته است، خاطرنشان کرد: پایین بودن قیمت نان در چهارمحال و بختیاری نسبت به سایر استان‌ها موجب خروج نان تولیدی از استان می‌شد.

شمسی‌پور در ادامه با اعلام قیمت برخی از اقلام در ماه مبارک رمضان و تغییر قیمت آن‌ها، نسبت به سال گذشته، توضیح داد: قیمت زولبیا و بامیه ۲۲ هزار تومان، آش و حلیم هر کیلوگرم ۱۳ هزار تومان، حلیم بادمجان هر کیلوگرم ۱۶ هزارتومان و حلیم شیر هرکیلوگرم ۱۴ هزار تومان اعلام شده است.

معاون بازرگانی سازمان صمت چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه افزایش قیمت این محصولات به علت بالا رفتن قیمت مواداولیه است، گفت: قیمت شکر در سال گذشته حدود ۳ هزار تومان بود، اما امروز واحدهای صنفی باید شکر را با ارز نیمایی با قیمت هرکیلوگرم ۶ هزار و ۲۰۰ تومان تهیه کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
یک ماه پیش واعظی گفت نان امسال گران نمی شود
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین