کد خبر: ۶۴۸۱۲۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

جان باختگان کرونا در ایران به ۵۴۸۱ نفر رسید| ۸۷۰۲۶ مبتلا تاکنون

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: تاکنون ۸۷ هزار و ۲۶ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۹۰ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۴۸۱ نفر رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

کیانوش جهانپور روز پنجشنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز- ۴ اردیبهشت ۱۳۹۹- و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۰۳۰ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و با احتساب موارد جدید، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به 87 هزار و ۲۶ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۹۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۴۸۱ نفر رسید.

جان باختگان کرونا در ایران به ۵۴۸۱ نفر رسید

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون 64 هزار و۸۴۳ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده‌اند. همچنین ۳۱۰۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت اظهار کرد: تاکنون ۳۸۹ هزار و ۵۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی بیان کرد: اگرچه شاهد نزول تدریجی موارد جدید ابتلا به ویروس کرونا هستیم، اما قطعا باید بهداشت عمومی و فردی و لغو تردد و سفرهای غیرضروری در دستور کار باشد. نکات بهداشتی هم باید با جدیت بیشتری مورد ملاحظه و مراعات باشد تا بتوانیم این مرحله را هر روز با روند کاهشی به سمت مهار و کنترل بیماری پیش ببریم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۱
As
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
0
استفاده از ماسک در مترو و اتوبوس و اماکن شلوغ باید اجباری بشه مثل آلمان.
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین