کد خبر: ۶۴۸۱۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹

دفاع مرکل از سازمان جهانی بهداشت

صدراعظم آلمان امروز (پنج‌شنبه) با بیان اینکه سازمان جهانی بهداشت یک شریک ضروری برای کشورش محسوب می‌شود، دولت خودش را از اقدام دونالد ترامپ در توقف تامین مالی آمریکا برای این نهاد جهانی فاصله داد.
آفتاب‌‌نیوز :

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان در پارلمان کشورش گفت: سازمان جهانی بهداشت یک شریک ضروری و حتمی است و ما از دستور کار آن حمایت می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری رویترز، اظهارات آنگلا مرکل در شرایطی مطرح می‌شود که کمک آمریکا به بودجه سازمان جهانی بهداشت به دستور ترامپ معلق شد.

دفاع مرکل از سازمان جهانی بهداشت

ترامپ گفت که این سازمان جهانی در انجام وظایفش در ارتباط با اپیدمی جهانی ویروس کرونا "ناکام مانده است." او این نهاد سازمان ملل متحد را به "سوءمدیریت و سرپوش گذاشتن" بر شیوع این ویروس پس از ظاهر شدن آن در چین متهم کرد و گفت که باید "پاسخگو باشد."

ترامپ قبلا این سازمان را به تعصب به نفع چین متهم کرده بود. رئیس جمهوری آمریکا در داخل کشورش با انتقادهایی در زمینه چگونگی مقابله با اپیدمی روبرو شده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۴
0
1
آنچه تعجب برانگیز است که سرویسهای اطلاعاتی امریکا حتی از نحوه قتل خاشقچی اطلاع و یا فعالیتهای اتمی زیر زمینی بعضی دیگر کشورها اما چگونه در مورد ویروس کرونا وگسترش شیوع آن در چین حتی بدون هشدار سازمان دیگری بی اطلاع ؟! این تناقض در ارزش نوع اطلاعات برای سرویسهای اطلاعاتی است یا آنکه ترجیح به نادیده گرفته شدن بخصوص که امریکا بزرگترین شریک تجاری چین و شاید اولین کشوری که میتوانست مرزهایش را ببندد
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین