کد خبر: ۶۴۸۱۳۹
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۵
تبلیغات

نکاتی درباره پنجره دوجداره لوکس

این نوع پنجره‌های دوجداره لوکس در ساختمان‌های ویلایی و پنت هوس‌ها به وفور نیاز می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

با توجه به اینکه در اکثر پلان‌های معماری جهت ساختمان‌های لوکس و ویلایی از پنجره‌های بزرگ استفاده می‌کنند و نیاز مشتری نیز به سمت پنجره‌های بزرگ سایز می‌باشد، همواره این موضوع در بین تولید کنندگان پنجره دوجداره مطرح بود که این ابعاد از پنجره‌ها با کدام پروفیل و یراق مناسب بهترین کارایی را دارد.

امروزه با توسعه صنعت ساخت در و پنجره دوجداره و با آمدن پروفیل‌های آلومینیومی ترمال بریک لیفت اند اسلاید این مشکل تا حدود بسیاری حل شده است و با این پروفیل‌های مخصوص می‌توان پنجره دوجداره تا عرض ۱۲ متر و ارتفاع ۴ متر تولید کرد.

نکاتی درباره پنجره دوجداره لوکس

این نوع پنجره‌های دوجداره لوکس در ساختمان‌های ویلایی و پنت هوس‌ها به وفور نیاز می‌شود. از اینرو شما می‌توانید یک پنجره دوجداره آلومینیومی ترمال بریک لیفت اند اسلاید سفارش دهید که هم نیاز شما به یک پنجره بزرگ جهت داشتن ویو برطرف شود و هم اینکه پنجره شما یک پنجره استاندارد و عایق خواهد بود و در مقابل تمامی فشار‌های وارده از طرف باد مقاوم و فاقد لرزش خواهد بود.

تولید این سبک از پنجره‌ها با پروفیل upvc با توجه به پایین بودن ممان اینرسی پنجره upvc امکان پذیر نمی‌باشد. جهت ساخت این پنجره‌ها حتما به پروفیل مخصوص با ممان اینرسی مشخص و یراق لیفت اند اسلاید با برند آلمانی و با تحمل وزن مشخص استفاده کرد.

ممان اینرسی نکته بسیار مهمی است که در تولید این پنجره‌ها و سایر محصولات پنجره دوجداره در مجموعه فاراد پنجره رعایت می‌گردد. با توجه به محل نصب پنجره و محاسبات مربوط به فشار باد منطقه و ارتفاع نصب، فشار وارد شده بر پنجره دوجداره محاسبه می‌گردد و پس از محاسبه ممان اینرسی لازم، پنجره‌ای تولید می‌گردد که ممان اینرسی آن از ممان اینرسی لازم بالاتر باشد و این یکی از منحصر به فرد‌ترین مزایای مجموعه فاراد پنجره در صنعت تولید پنجره دوجداره، می‌باشد.

نکاتی درباره پنجره دوجداره لوکس

با انتخاب ممان اینرسی مورد نیاز جهت پنجره، یک پنجره دوجداره استاندارد تولید می‌گردد که در طی زمان استفاده در برابر فشار‌های وارد شده از طرف باد مقاوم بوده و اصلا دچار دفورمگی نخواهد شد و خاصیت عایقی خود را حفظ خواهد کرد.

قیمت این نوع پنجره‌ها بر اساس وزن پروفیل مصرفی، نوع یراق آلات، ابعاد ساخت پنجره، نوع شیشه دوجداره و نوع رنگ، مشخص می‌گردد. شما هم می‌توانید از پروفیل‌های آلومینومی ایرانی استفاده نمایید و هم مدل‌های اروپایی و ترک.

بسته به ابعاد پنجره پروفیل ایرانی و یا خارجی پیشنهاد می‌گردد. با توجه به رشد و توسعه صنعت در و پنجره در کشورمان و اکسترود پروفیل‌های ایرانی با همان قالب‌های اروپایی، شما می‌توانید از محصولات داخلی استفاده نمایید.

بسته به ابعاد پنجره دوجداره شما، نوع پروفیل و ضخامت آن مشخص می‌گردد. پروفیل‌های ایرانی ساخت داخل با همان طرح‌های اروپایی و ترک در تولید این پنجره‌های دوجداره لوکس بسیار استفاده می‌شود مگر در موارد استثنا که پروفیل اروپایی و یا ترک پیشنهاد می‌گردد.

نکاتی درباره پنجره دوجداره لوکس

پروژه‌ی کامرانیه شمالی

نکات مهم در ارتباط با تولید پنجره دوجداره لوکس با ابعاد بزرگ:

۱- انتخاب نوع پروفیل حتما باید با توجه به ابعاد پنجره و محل نصب آن مشخص گردد. به عنوان مثال جهت عرض ۳ متر و ارتفاع ۲ متر یک نوع پروفیلی استفاده می‌شود و جهت عرض ۱۲ متر و ارتفاع ۴ متر یک نوع پروفیل دیگر.

با توجه به محاسبات مربوط به فشار باد، محل نصب پنجره و اینکه در چه طبقه‌ای و چه ارتفاعی نصب می‌گردد بسیار مهم می‌باشد. با توجه به محاسبات مربوطه نوع پروفیل لیفت مشخص می‌گردد.

۲- نوع یراق لیفت اند اسلاید با توجه به وزن وارده بر روی غلطک‌های یراق، محاسبه می‌گردد. بعنوان مثال یراق لیفت سنگین تا ۴۰۰ کیلو تحمل وزن دارد و یک نوع یراق دیگر تا میزان ۳۰۰ کیلو گرم، ابعاد شیشه دوجداره و نوع شیشه دوجداره و وزن لنگه‌ها باید محاسبه شود و سپس یراق استاندارد و مناسب انتخاب گردد. در غیر اینصورت پنجره استاندارد نخواهد بود و دچار مشکلات فنی خواهد شد.

۲- انتخاب نوع شیشه در پنجره‌های بزرگ جهت حفظ ایمنی بسیار مهم می‌باشد. حتما باید از شیشه‌های دوجدار سکوریت با ضخامت استاندارد و شیشه‌های لمینت استفاده کرد.

مزایای پنجره‌های لوکس با ابعاد بزرگ:

• استفاده از حداکثر ویو و دید در پنجره‌های دوجداره بزرگ سایز
• زیبایی
• کارکردی روان و ساده با توجه به تکنولوژی بکار رفته در این نوع پنجره‌های دوجداره
• مقاوم و با طول عمر بالا
• مناسب جهت فضا‌های ویلایی و پنت هوس‌ها
• تنوع رنگ
• عایق ۱۰۰ درصدی
• عدم اشغال فضا در هنگام باز شدن

با استفاده از پنجره‌های لوکس با ابعاد بزرگ شما می‌توانید به تمام رویا‌های خود در ارتباط با طرخ‌های معماری خود دست یابید و یک فضای ایده آل و حرفه‌ای را در نفشه خود ترسیم و اجرا نمایید.

نصب این پنجره‌ها توسط اکیپ‌های نصب مخصوص و با تجهیزات لازم، صورت می‌گیرد. با استفاده از قاپک‌های برقی و جرثقیل‌های مخصوص حمل شیشه این پنجره‌ها به راحتی نصب می‌گردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین