کد خبر: ۶۴۸۲۵۶
تاریخ انتشار : ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۹

ویروس شناس روس: موج جدید کرونا پاییز از راه می‌رسد

ویروس شناس روس: موج جدید کرونا پاییز از راه می‌رسدآناتولی آلشتین ویروس شناس برجسته روس پیش‌بینی کرد: شیوع بیماری کرونا در تابستان کاهش می‌یابد اما موج دوم این بیماری پاییز از سرگرفته می‌شود.
آفتاب‌‌نیوز :

آلشتین که عضو آکادمی علوم پزشکی روسیه است روز جمعه در مصاحبه با روزنامه روسی کامسامولسکایا پراودا گفت: با توجه به نشانه‌های موجود، ویروس کرونا برای دوره طولانی آمده است و هر چند که تابستان شیوع آن کاهش خواهد یافت اما در پاییز شمار مبتلایان بار دیگر افزایش خواهد یافت.

به گفته این دانشمند روس، برای مبارزه با کووید۱۹ نیاز به واکسن است با این وجود حتی پس از تولید واکسن و واکسناسیون مردم، ویروس کرونا باقی خواهد ماند اما دیگر مانند امروز خطرناک نخواهد بود.

ویروس شناس روس: موج جدید کرونا پاییز از راه می‌رسد

گفتنی است، روسیه تا امروز مدعی شده که ۹ واکسن برای ویروس کرونا تولید کرده است.

سازمان بهداشت جهانی، روز ۱۱ ماه مارس، بیماری کووید۱۹ را همه گیر خواند و بر اساس آخرین اطلاعات، در زمان حاضر در جهان بیش از ۲ میلیون ۴۷۰ هزار نفر مبتلا به کرونا وجود دارد و بیش از ۱۶۹ هزار نفر در کشورهای مختلف جان خود را بر اثر این بیماری از دست داده اند.

در ۲۴ ساعت گذشته، ۵ هزار و ۸۴۹ نفر دیگر در روسیه به کرونا مبتلا شدند تا تعداد کل مبتلایان به بیماری در این کشور به ۶۸ هزار و ۶۲۲ نفر و تعداد جانباختگان به ۶۲۴برسد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین