کد خبر: ۶۴۸۳۶
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۱:۳۰

معرفی برگزیدگان جشن سینمای ایران

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: برگزیدگان بخش‌های اصلی یازدهمین جشن سینمای ایران با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، معاون امور سینمایی، سینماگران و علاقه‌مندان به هنرهفتم در كاخ موزه سعدآباد معرفی شدند.هیات داوران جایزه بهترین فیلم جشن امسال را به اتوبوس شب به كارگردانی كیومرث پوراحمد و تهیه كنندگی مهدی همایونفر اهدا كردند. 

تندیس بهترین كارگردانی به رخشان بنی‌اعتماد و محسن عبدالوهاب برای فیلم خون بازی و تندیس بهترین فیلمنامه به كیومرث پوراحمد و حبیب احمدزاده برای نگارش اتوبوس شب تعلق گرفت. 

هیات داوران جشن یازدهم سینمای ایران جایزه بهترین نقش اول مرد را به خسرو شكیبایی برای فیلم اتوبوس شب، تندیس نقش اول زن را به باران كوثری برای نقش آفرینی در فیلم خون‌بازی و جایزه و دیپلم افتخار نقش مكمل زن و مرد را به سیما تیرانداز برای فیلم پاداش سكوت و صابر ابر برای فیلم مینای شهرخاموش اهدا كردند. 

همچنین تندیس بهترین فیلمبرداری به حمید خضوعی ابیانه برای فیلم پابرهنه در بهشت، جایزه بهترین تدوین به بهرام دهقانی و رضاشیروانی برای فیلم پابرهنه در بهشت تعلق گرفت. 

جایزه بهترین موسیقی متن به كارن همایونفر برای فیلم ژانی گل، طراحی صحنه و لباس به ایرج رامین فر برای فیلم پرونده هاوانا، صداگذاری و میكس به مسعود بهنام و حسین ابوالصدق برای فیلم اتوبوس شب، صدابرداری به یدالله نجفی برای فیلم خون بازی اهدا شد. 

در بخش بهترین چهره پردازی، مهرداد میركیانی برای فیلم قاعده بازی در بخش جلوه‌های بصری دیپلم افتخار به علاء‌الدین پژهان برای فیلم پاداش سكوت و در بخش بهترین جلوه‌های میدانی تندیس جشن یازدهم به محسن روزبهانی برای فیلم روز سوم تعلق گرفت. 

جایزه بهترین فیلم كوتاه داستانی به عاطفه خادم‌الرضا برای فیلم تنگ خالی ماهی و در بخش بهترین فیلم كوتاه تجربی دیپلم افتخار به شهرام مكری برای فیلم محدوده دایره اهدا شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین