کد خبر: ۶۴۸۶۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵

زمان واریز وام یک میلیون تومانی به حساب جاماندگان اعلام شد

محمد شریعتمداری، وزیر کار در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران و کارکنان آموزش فنی و حرفه‌ای استان‌ها از زمان واریز وام یک میلیون تومانی برای جاماندگان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

محمد شریعتمداری با اشاره به کمک‌های دولتی در شرایط کرونایی در قالب تسهیلات قرض الحسنه بیان کرد: این تسهیلات به میزان ۲۵هزار میلیارد تومان در قالب وام‌های یک میلیون تومانی به ۱۷ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر پرداخت شده است. همچنین تلاش می‌شود تا پایان این هفته به ۵ میلیون و ۱۸۳ هزار خانوار باقی مانده که پیامک‌های آنها دریافت شده است نیز این تسهیلات ارائه شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: علاوه بر اینها ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، یک میلیون بسته غذایی، آستان قدس رضوی، ۴۴۵ هزار بسته حمایتی_معیشتی، هلال احمر ۲۵۰ هزار بسته و بنیاد مستضعفان ۵۰۰ هزار بسته را تا نیمه اول ماه مبارک رمضان به دست نیازمندان خواهند رساند و کسانی که در قضیه کرونا خدمات قابل قبولی را ارائه کنند بر اساس قانون می‌تواند به عنوان هزینه‌های مالیاتی در نظر گرفته شود.

وی در آخر در خصوص بسته های معیشتی افراد نیازمند افزود: قرار شد تا همه از یک بانک اطلاعاتی واحد استفاده کنند به نحوی که اگر قرار است کمکی به افراد نیازمند تقدیم شود این کمک‌ها به همه آنها ارائه شود و کسانی جا نمانند. در مجموع بیش از پنج میلیون بسته معیشتی توسط این نهادها و با کمک خیرین و مردم در حال آماده سازی است. این بسته‌ها بیشتر شامل مواد غذایی و کالا به ارزش هر بسته ۳۰۰ تا ۳۵۰ هزار تومان خواهد بود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۹
0
0
امروز 29اردیبهشته اماهنوز وام یه تومنی رو نریختن درس 1ماه پیش کدملی رو فرستادم ولی خبری نیست چرا برای جامانده ها نمیریزن اخه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین