کد خبر: ۶۴۸۷۴
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۸:۲۰

1554 در بانک تجارت اطلاع رسانی می‌کند

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: مرکز جامع اطلاع‌رسانی بانک تجارت با هدف اطلاع‌رسانی به عموم و تسهیل در امور بانکی مردم افتتاح شد.
به
 گزارش خبرنگار اقتصادی آفتاب، رضا راعی، مدیرعامل بانک تجارت در مراسم افتتاح این مرکز تصریح کرد: اطلاعات در واقع بخشی از دارایی نامشهود یک سازمان است و بانک تجارت با راه‌اندازی این مرکز اطلاع‌رسانی در واقع اطلاعات مربوط به شیوه‌های انجام کار را با مشتری تقسیم می‌کند. 

وی افزود: از نگاه ما مشتری شریک تجاری بانک بوده و بانک با به اشتراک گذاشتن اطلاعات با مشتریان خود، قوانین مربوط به تسهیلات و خدمات و نیز محدودیت‌های بانک‌ را به اطلاع آنان می‌رساند تا برقراری تعامل واقعی و ثمربخشی با او امکان‌پذیر شود. 

مدیرعامل بانک تجارت تأکید کرد: راه‌اندازی اینگونه مراکز، آثار کلان اقتصادی و اجتماعی دارد و اگر فرهنگ استفاده از خدمات مراکز پاسخگویی الکترونیک از طریق‌ رسانه‌ها فراگیر شود صرفه‌جویی چشمگیری را در وقت و پول مردم شاهد خواهیم بود. 

دکتر راعی افزود: رسانه‌ها در اطمینان بخشی به مردم برای استفاده از ابزارهای بانکداری الکترونیک نقشی کلیدی بر عهده دارند. به کارگیری بهترین تجهیزات و نرم افزارها تا زمانی که فرهنگ استفاده از آنها وجود نداشته باشد تاثیر چندانی در بهینه سازی شیوه‌های انجام کار نخواهد داشت. 

در این مراسم همچنین محمد ابراهیم مقدم عضو هیات مدیره بانک تجارت، افتتاح مرکز جامع اطلاع رسانی را گامی دیگر برای ارتقاء پاسخگویی سریع، صحیح و کامل به مردم دانست و افزود : بانک تجارت در گام اول با افتتاح سایت اینترنتی tejaratbank.ir کوشید تا زمینه اطلاع رسانی تخصصی به جامعه اقتصادی و رسانه‌های گروهی کشور را فراهم آورد و اکنون با افتتاح این مرکز می‌خواهیم امکان اطلاع رسانی سریع و صحیح به عامه مردم را ایجاد نماید، به گونه‌ای که هموطنان عزیز می توانند با اتصال به شماره 1554 از سراسر کشور اطلاعات مورد نیاز خود را از طریق سامانه پاسخگویی گویا و یا اپراتور انسانی دریافت کنند. 

عضو هیات مدیره بانک تجارت خاطرنشان ساخت: دریافت نظرات، انتقادات و شکایات مردم و تهیه پاسخ کامل و شفاف برای آنها در کوتاه ترین زمان ممکن از مهمترین وظایف این مرکز است، علاوه بر آن تجزیه و تحلیل کارشناسی تماس‌های مردمی و ارائه این گزارش ها به واحدهای ذیربط در بانک می‌تواند نقش مهمی در بهبود روش‌های ارائه خدمات داشته باشد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین