کد خبر: ۶۴۸۷۵
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۸:۳۰

دولت برای ساخت منوریل به مصوبه شورای شهر نیاز دارد

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر تهران از دولت نهم خواست مطالعات خود درباره منوریل را به شورای شهر برای تصویب ارایه دهد. 

حمزه شکیب در گفت‌وگو با خبرنگار آفتاب درباره مباحث موجود در خصوص ساخت منوریل و برخی بحث‌ها درباره اقدام دولت در این امر اظهار داشت: «قاعدتا هر کار عمرانی که در شهر انجام می‌شود باید با مصوبه شورای اسلامی شهر تهران انجام شود». 

وی افزود: «انتظار ما این است که اگر دولت مطالعاتی انجام داده آن را به شورا ارایه دهد تا ما براساس مطالعات کارشناسی نظر دهیم». 

وی از سطح و میزان مطالعه و کار اجرایی دولت در خصوص پروژه منوریل اظهار بی‌اطلاعی کرد و در خصوص اخبار موجود در این باره گفت: «من نمی‌توانم این اخبار را تأیید یا تکذیب کنم. اما دولت هنوز هیچ طرحی را به شورا ارایه نکرده است». 

شکیب تأکید کرد: «شورای شهر تهران متولی کارهای عمرانی در شهر است. ما انتظار داریم که اگر دولت می‌خواهد به شهروندان تهرانی کمک کند تمام مطالعات خود را در اختیار کمیسیون عمران شورا قرار دهد. قطعا اگر ما تشخیص دهیم که این کار به حل معضل ترافیک کمک می‌کند آن را تصویب خواهیم کرد».
 
این عضو شورای شهر تهران در پایان اظهار داشت: «اگر دولت تمام بودجه منوریل را تأمین کند که البته ما از آن استقبال می‌کنیم و توقع داریم که این کمک انجام گیرد باز هم باید به تصویب شورای شهر تهران برسد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین