کد خبر: ۶۴۸۷۶۷
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

گفت‌وگوی تلفنی روحانی با رئیس‌جمهور کرواسی

روسای جمهوری ایران و کرواسی روز دوشنبه در گفت وگوی تلفنی ضمن تاکیدبر گسترش و تعمیق مناسبات، بر ضرورت همکاری همه کشورها برای مقابله با ویروس کرونا که تقریبا همه را درگیر کرده است، تاکید کردند.
آفتاب‌‌نیوز :

روسای جمهوری ایران و کرواسی همچنین ضمن ابراز همدردی با مردم دو کشور در شرایط سخت درگیری با بیماری کرونا، اشتراک تجربیات و توانمندی ها در جهت مقابله با این بیماری را ضروری خواندند.

روسای جمهوری دو کشور همچنین در این گفت وگوی تلفنی، ضرورت همراهی و یاری همه کشورهای جهان در شرایط سخت امروز و مقابله با رفتارهای یکجانبه گرایانه برخی کشورها را مورد تاکید قرار دادند.

گفت وگوی تلفنی روحانی با رئیس جمهور کرواسی

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی، با اشاره به رفتار غیرقانونی، غیرمنطقی و غیر انسانی آمریکا در خروج از برجام و وضع تحریم ها و فشار حداکثری علیه ملت ایران، گفت: تداوم این رفتار، اقدامی ضد بشری است و ایران انتظار دارد کشورهای اروپایی با این گونه رفتارها مقابله کرده و مواضع جدی اتخاذ کنند.

رئیس جمهوری کرواسی نیز در این گفت وگوی تلفنی با اشاره به روابط خوب دو کشور و اهمیت گسترش و تعمیق مناسبات با ایران، گفت: ایران به عنوان کشوری با تمدن دیرینه و جایگاه ممتاز در منطقه از اهمیت ویژه ای برای کرواسی برخوردار است.

"زوران میلانوویچ" اقدام آمریکا در افزایش تحریم و فشار علیه ایران در این شرایط سخت را غیر انسانی و نادرست خواند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین