کد خبر: ۶۴۸۸۴۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۱

آخرین خبرها درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی یک نماینده مجلس یازدهم

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه منتظر اعلام نظرنهایی شورای نگهبان درباره مدرک تحصیلی "سینا کمالخانی" هستیم از ارجاع گزارشات واصله به شورای نگهبان خبر داد.
آخرین خبرها درباره جعلی بودن مدرک تحصیلی یک نماینده مجلس یازدهم
آفتاب‌‌نیوز :

احمدرضا مبارک‌آبادی با اشاره به اخبار چند روز اخیر در خصوص جعلی بودن مدارک منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم اظهار داشت: در روزهای اخیر شاهد انتشار اخباری مبنی برجعلی بودن مدارک منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم بودیم که البته به بررسی صحت و تکذیب این اخبار در حوزه استان نبوده بنابراین این اخبار به شورای نگهبان جهت بررسی ارسال کردیم.

وی افزود: تاکنون نامه‌ای مبنی بر تائیدنشدن مدارک "کمالخانی" منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم به دست ما نرسیده، البته یک سری اخبار داشتیم که این اخبار برای تهران ارسال شده و از نظر ما خدشه‌ای به مدرک ایشان نیست، به هرحال یک سری ابهامات وجود دارد که براساس وظایف ذاتی محوله، این موارد در تهران در حال بررسی است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی انتخابات استان مرکزی تصریح کرد: سخنگوی شورای نگهبان اخیرا مصاحبه‌ای داشتند مبنی بر اینکه اخباری در خصوص مورد تایید نبودن مدارک "کمالخانی" منتخب مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس یازدهم به دست ما رسیده و یک سری ابهامات وجود دارد که درحال بررسی هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
پیشوار زاده
|
Canada
|
۱۵:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۰۹
0
4
مدرک نا کارامد واقعی برخی سهمیه ای است .
مدرک جعلی کجا جا دهیم .یک راه اخراج بیشتر نمانده
بیدل
|
United States of America
|
۰۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
0
3
مدارک سهمیه ای که ارزش علمی آن از جعلی هم کمتر است ......
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین