کد خبر: ۶۴۸۸۷
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۱:۰۵
ابطحی خبر داد:

انتقادات کروبی به احمدی‌نژادسانسور شده بود!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «محمدعلی ابطحی» در سایت خود در خصوص صحبتهای اخیر «مهدی کروبی» ودیدار خود با وی مطلبی نوشته که خواندن آن خالی از لطف نیست. 

ابطحی نقل کرده است که:آقای احمدی­نژاد که بر علیه احزاب سخنرانی کرده و گفته من به حزب احتیاج ندارم و به احزاب هم باج نمی­دهم و این­ها، سیاست­مداران دلسوز و عاقل هر دو جناح را برآشفته است.

ابطحی با اشاره به اینکه روز سه شنبه نزد کروبی رفته بود، افزود: بر و بچه­های اعتماد ملی هم بودند. تیتر سخنان آقای کروبی را نشان می دادند که حسابی برای اولین بار به میدان آقای احمدی‌نژاد آمده بود. از همه جالب­تر این جمله بود که گفته بود شما به حزب احتیاج ندارید اما ما چه کنیم که معتقد به تفکر امامی هستیم که فرمود میزان، رأی مردم است.

وی در ادامه مطلب آورده است : یکی از بچه‌های روزنامه شرح مفصلی داد که چه قسمت‌هایی از صحبت‌های آقای کروبی را حذف کرده‌اند. گفتم حذف شده‌اش این باشد، اصلش چه بوده؟ ظاهراً اسامی یک سری از ارگان‌های رسمی و نظامی را که در رأی آوردن آقای احمدی نژاد مؤثر می‌دانسته را ذکر کرده است.

ابطحی نقل می‌کند: آقای کروبی به این موارد که می‌رسد می‌گوید زدم به در لری. من هم شوخی و جدی گفتم جبران مصاحبه با خبرگزاری فارس شد.

ابطحی در ادامه تاکید می‌کند:‌ آقای احمدی‌نژاد که خودش به حزب احتیاج ندارد ولی چرا سایر احزاب را مورد حمله قرار می‌دهد. اول انقلاب را یادآوری می‌کرد که اولین حزب کشور توسط آقایان خامنه‌ای، هاشمی رفسنجانی، باهنر، موسوی اردبیلی و بهشتی به وجود آمد و آنها روی آن خیلی تکیه می‌کردند و الان هم از آن به عنوان یک کار پراهمیت یاد می‌کنند. در یک کلمه حزب عامل شفافیت دیدگاه‌هاست که امکان انتخاب آزاد را فراهم می‌کند. آنها که در فضای غیرشفاف زمینه انتخاب شدنشان هست، هم طبعاً با حزب و تحزب مخالفت دارند. البته مشکلات احزاب ما فراوان است اما به همین دلیل دولت باید آنان را کمک کند تا شکل بگیرند، نه آنکه رئیس دولت به آن حمله نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین