کد خبر: ۶۴۹۰
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۳۸۴ - ۱۲:۲۹

کار در تعطیلات

آفتاب‌‌نیوز :
 

این تحقیق همچنین نشان می دهد که از هر 10 نفر، شش نفر به خاطر تماس های مکرر از طرف همکارانشان نمی توانند تعطیلاتی فارغ از کار داشته باشند.
بیشتر این تماس های تلفنی بی اهمیت اند و عمدتا مربوط به مواردی می شوند از قبیل اینکه فلان گزارش کجاست و یا آیا فلان فرم باید پر شود یا خیر.
این گزارش همچنین می افزاید که خیلی از کارمندان وقتی که از طرف محل کار با آنها تماس گرفته نمی شود، نگران می شوند و خودشان با محل کار تماس می گیرند.
پل یاکوبس، مدیر مؤسسه ای که این تحقیق را انجام داده می گوید: «تعطیلات بهترین فرصت هستند که باطری هایمان را شارژ کنیم و پس از چند روز استراحت با روحیه ای خوب به سر کار برگردیم.
اما استراحت هم مانند هر چیز دیگری مستلزم نظم و برنامه ریزی است. قبل از تعطیلات باید کارها را به درستی و به طور کامل تحویل دهیم. در این حالت است که احتمال اینکه کسی از همکارانتان بخواهد با شما تماس بگیرد بسیار کم است، مگر اینکه واقعا یک مورد اضطراری پیش بیاید.»


بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین