کد خبر: ۶۴۹۰۷۵
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

کرونا در خوزستان می‌تازد؛ ۲۰۹ فوتی و ۲۵۹۸ مبتلا

سخنگوی علوم پزشکی اهواز از شناسایی ۱۵۸ مورد جدید مبتلا به کرونا ویروس در طول ۲۴ ساعت گذشته در خوزستان خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی احسانپور، سخنگوی علوم پزشکی اهواز، دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۵۸ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در خوزستان شناسایی شد تا مبتلایان به ۲۵۹۸نفر افزایش یابد.

وی افزود:موارد جدید به تفکیک اهواز ۸۱ نفر،امیدیه ۱ نفر،اندیمشک ۱ نفر،باوی ۱۲ نفر،دشت ازادگان ۱ نفر،رامهرمز ۶ نفر،کارون ۸ نفر،ماهشهر ۲ نفر،مسجدسلیمان ۴ نفر،هندیجان ۲ نفر،هویزه ۶ نفر،شوشتر ۶ نفر،بهبهان ۳ نفر،دزفول ۱۳ نفر،شوش ۳ نفر،گتوند ۵ نفر،آبادان ۲ نفر،خرمشهر ۲ نفربوده است. با شناسایی این ۱۵۸ مورد جدید، تعداد مبتلایان به کووید ۱۹ از آغاز بروز کرونا تاکنون در خوزستان به ۲۵۹۸ مورد افزایش یافت.

کرونا در خوزستان می‌تازد؛ ۲۰۹ فوتی و ۲۵۹۸ مبتلا

وی اضافه کرد: متاسفانه در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر از بیماران مبتلا به کرونا جان خود را از دست دادند که امار جانباختگان به تفکیک در اهواز ۳ مورد، کارون ۱ مورد، شوشتر ۲ مورد گزارش شده است و تعداد جانباختگان به ۲۰۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: در حال حاضر ۳۹۰ بیمار در مراکز درمانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه از ابتدای آغاز بحران همه‌گیری کرونا ویروس تاکنون ۱۹۹۹ بیمار پس از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

سخنگوی علوم پزشکی اهواز با اشاره به افزایش تعداد مبتلایان گفت: انتظار میرود شهروندان جز در مواقع ضروری از منزل خارج نشوند و ضمن رعایت اصول بهداشتی و مراقبتی، فاصله اجتماعی را بیش از پیش رعایت کرده و از حضور در تجمعات و اماکن پر تردد بپرهیزند و حدالامکان از سفرهای بین شهری خودداری نمایند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین