کد خبر: ۶۴۹۱۴۰
تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰

امروز اغلب استانها بارانی هستند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در بیشتر استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد بارندگی خواهیم بود گفت: این بارندگی‌ها فردا (۱۲ اردیبهشت ماه) در شمال شرق خواهد بود.
آفتاب‌‌نیوز :

صادق ضیاییان ضمن بیان اینکه امروز (۱۱ اردیبهشت ماه) در بیشتر استان‌های کشور به جز سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد بارندگی خواهیم بود، اظهار کرد: بارندگی‌ها تا بعد از ظهر فردا (۱۲ اردیبهشت ماه) در شمال شرق ادامه می‌یابد.

وی ادامه داد: همچنین در ساعات بعد ازظهر فردا (۱۲ اردیبهشت ماه) در برخی از نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز و سواحل غربی دریای خزر نیز بارش پراکنده رخ خواهد داد.

امروز اغلب استانها بارانی هستند

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به اینکه شنبه (۱۳ اردیبهشت) بارش در شمال غرب، غرب، سواحل مرکزی و غربی دریای خزر دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و غربی و دامنه‌های زاگرس شمالی، پیش بینی می‌شود، اظهار کرد: همچنین در مناطقی از نوار شرقی کشور نیز بارش پراکنده دور از انتظار نخواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: یکشنبه در نیمه شمالی و نوار شرقی کشور شاهد بارندگی خواهیم بود و دوشنبه(۱۵ اردیبهشت) به جز در شمال شرق، در بیشتر مناطق کشور جوی به نسبت پایدار حاکم خواهد شد.

ضیاییان خاطرنشان کرد: شایان ذکر است طی این مدت بارش گاهی با رعد و برق و وزش باد همراه بوده و شدت آن امروز (۱۱ اردیبهشت) در شمال شرق برخی از نقاط استان‌های کرمان، فارس و استان‌های واقع در دامنه‌های زاگرس مرکزی و فردا (۱۲ اردیبهشت) در شمال شرق پیش‌بینی می‌شود.

به گفته ضیاییان، شدت بارش‌ها، شنبه (۱۳ اردیبهشت) در شمال غرب و غرب پیش بینی می‌شود و انتظار می‌رود در برخی از این مناطق بارش با وزش باد شدید و ریزش تگرگ نیز همراه باشد.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن بیان اینکه امروز (۱۱ اردیبهشت ) خلیج فارس مواج خواهد بود، اظهار کرد: غبار آلود بودن آسمان استان‌های بوشهر و جنوب خوزستان دور از انتظار نیست. همچنین دوشنبه (۱۵ اردیبهشت ماه) در طول روز در استان‌های تهران، البرز، سمنان، قم و شمال اصفهان، وزش باد شدید خواهد بود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده تصریح کرد: آسمان تهران فردا (۱۲ اردیبهشت‌ماه) نیمه ابری و گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۱۰ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد و روز شنبه (۱۳ اردیبهشت‌ماه) نیمه ابری تا ابری در بعد از ظهر به همراه رگبار و رعد وبرق و وزش باد با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین