کد خبر: ۶۴۹۲۶۹
تاریخ انتشار : ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

ثبت ۱۴۸ مورد جدید ابتلا به کرونا در خوزستان

سخنگوی علوم پزشکی اهواز گفت: ۱۴۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ثبت شد تا با احتساب این موارد آمار مبتلایان در خوزستان به دو هزار و ۹۳۲ مورد برسد.
آفتاب‌‌نیوز :

علی احسانپور سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۴۸ مورد جدید ابتلا به کروناویروس در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان ثبت شد تا با احتساب این موارد آمار مبتلایان در خوزستان به دو هزار و ۹۳۲ مورد برسد.

وی افزود: این آمار به تفکیک شامل ۶۳ مورد اهواز، هفت مورد حمیدیه، ۶ مورد کارون، دو مورد هویزه، دو مورد ماهشهر، یک مورد مسجدسلیمان، هشت مورد باوی، یک مورد اندیمشک، یک مورد رامهرمز، یک مورد باغملک‌، یک مورد امیدیه، پنج مورد دشت آزادگان، هشت مورد خرمشهر، ۹ مورد آبادان، ۱۸ مورد دزفول، هشت مورد شوش، چهار مورد بهبهان، یک مورد آغاجاری و دو مورد در شوشتر بوده است.

ثبت ۱۴۸ مورد ابتلا در ۲۴ ساعت گذشته خوزستان

احسانپور گفت: در حال حاضر ۴۰۲ بیمار در مراکز بیمارستانی استان تحت درمان هستند و خوشبختانه تاکنون دو هزار ۳۱۱ بیمار پس از دریافت خدمات درمانی از بیمارستان‌های استان ترخیص شدند.

وی افزود: در ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه سه بیمار کووید ۱۹ در خوزستان جان خود را از دست دادند تا فوت شدگان به ۲۱۹ نفر افزایش یابد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین