کد خبر: ۶۴۹۳۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۴
تبلیغات

کار در استرالیا؛ رویا یا واقعیت؟

استرالیا به عنوان بزرگترین جزیره‌ی دنیا در قاره اقیانوسیه، مقصدی جذاب برای متخصصان و افرادی است که قصد کار و زندگی در کشوری به جز کشور خودشان را دارند. پس درصورتی که در حرفه‌ای مشغول هستید و تخصصی دارید، استرالیا به عنوان منطقه‌ای خوش آب و هوا با سواحلی زیبا، فرهنگ و آداب و رسوم متنوع و دارا بودن آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از بهترین پیشنهاد‌ها برای مهاجرت است.
آفتاب‌‌نیوز :

ممکن است رویای شما هم مانند هزاران فردی که به استرالیا مهاجرت می‌کنند، کار در آن جا و ساختن آینده‌ای درخشان باشد. این روز‌ها همه به میزان اهمیت داشتن شغل و درآمد آگاه هستند و می‌دانند که بدون پول نمی‌توانند هزینه‌ها زندگی، تحصیل و ... را تامین کنند.

در حقیقت شغل یکی از دلایل موثر در تصمیم گیری‌های سرنوشت ساز به حساب می‌آید. حال در این بین افراد زیادی رویای مهاجرت کاری به کانادا را دارند و عده‌ای هم با درایت و پشتکار و تلاش، این رویا را به واقعیت تبدیل کردند. اگر شما هم می‌خواهید تا یک گام بزرگ در زندگی کاری و شخصی خود بردارید، چرا به استرالیا فکر نمی‌کنید؟

کار در استرالیا؛ رویا یا واقعیت؟

این روز‌ها مهاجرت برای یافتن شغل ایده‌آل دغدغه بسیاری از افراد است. مهاجرت کاری یک گام و یک انتخاب بزرگ است و نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده است. کار در خارج از کشور ممکن است به طوری کلی سرنوشت هر فرد را برای انتخاب محل زندگی آینده تغییر دهد، چه بسا که با این تصمیم سرنوشت اطرافیان شخص تصمیم گیرنده نیز تغییر نماید. اگر شما هم تخصص یا حرفه‌ای خاص دارید حتما ادامه مطلب را بخوانید تا جذاب‌ترین مقصد برای مهاجرت کاری، یعنی استرالیا بیشتر به شما معرفی کنیم و از مزایای آن بگوییم.

در استرالیا کار کنید و زندگی‌تان را بسازید

استرالیا به عنوان بزرگترین جزیره‌ی دنیا در قاره اقیانوسیه، مقصدی جذاب برای متخصصان و افرادی است که قصد کار و زندگی در کشوری به جز کشور خودشان را دارند. پس درصورتی که در حرفه‌ای مشغول هستید و تخصصی دارید، استرالیا به عنوان منطقه‌ای خوش آب و هوا با سواحلی زیبا، فرهنگ و آداب و رسوم متنوع و دارا بودن آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا، یکی از بهترین پیشنهاد‌ها برای مهاجرت است.

در حالت کلی دلایل زیادی برای مهاجرت به استرالیا وجود دارد. بارز‌ترین ویژگی این کشور وسیع بودن و به دنبال آن فرصت‌های بی شمار شغلی است. علاوه بر این، در این استرالیا می‌توان از سطح بسیار بالای استاندارد زندگی لذت برد و همچنین از حقوق و مزایای زیادی بهره‌مند شد. جالب است بدانید که اقتصاد با ثبات استرالیا در ۱۷ سال اخیر هیچ رکودی نداشته است. نرخ بیکاری در آن بسیار پایین است. هزینه‌های زندگی متناسب با درآمد افراد است و سطح رفاه و میزان رضایت از زندگی در بین ساکنین استرالیا بسیار بالاست.

کار در استرالیا؛ رویا یا واقعیت؟

لذت زندگی در کشوری با سطح بسیار بالای استاندارد و حقوق و مزایای عالی، مهم‌ترین دلایل برای مهاجرت کاری به استرالیاست. هیچ کدام از ما با رویای داشتن شغلی با درآمد بالا و زندگی راحت، مخالف نیستیم، بلکه برای رسیدن به آن تلاش می‌کنیم. استرالیا همان مقصد جذابی است که افراد بسیار زیادی را به سوی خود می‌کشاند. موسسه پارسی کانادا یکی از موسسات مهاجرتی معتبر در کشور است که همه روزه درخواست‌های بسیاری را برای مهاجرت کاری به استرالیا دریافت می‌کند و با بررسی شرایط افراد، آن‌ها را در این راه همراهی می‌کند.

از ویزای کاری استرالیا چه می‌دانید؟

یکی از رایج‌ترین راه‌ها برای اخذ ویزای دائم و موقت، مهاجرت به استرالیا از طریق حرفه و مهارت است. هرساله دولت استرالیا لیستی از مشاغل مورد نیاز کشور خود را اعلام می‌کند و متقاضیان این مشاغل طبق قانون درخواست خود را برای این کشور ارسال می‌کنند. تجربه ثابت کرده است که اگر بتوانید قبل از ترک کشور خود، شغلی مناسب در استرالیا پیدا کنید، بسیاری از سختی‌ها را طی کرده اید. بعضی از موقعیت‌های شغلی فقط برای ساکنین بومی و دائمی استرالیا در نظر گرفته شده اند، پس قبل از ارسال درخواست این جزئیات را باید در نظر بگیرید.

یکی از نگرانی‌ها یا بهتر بگوییم پرسش‌های متقاضیان مهاجرت به استرالیا، زبان است. خوشبختانه زبان رایج در استرالیا، زبان انگلیسی است، بنابراین اگر شما زبان انگلیسی را به طور کامل آموخته باشید و به آن مسلط باشید، قطعا پیدا کردن شغل در استرالیا برای شما به مراتب راحت‌تر خواهد شد. دولت استرالیا سیاست‌های خود را در راستای جذب نیرو‌های متخصص تنظیم کرده و فرصت‌های شغلی و شرایط زندگی مناسبی برای این گروه از مهاجران فراهم کرده است.

اگر بخواهیم ویزای کاری استرالیا تقسیم کنیم، می‌توان آن را به دو دسته‌ی ویزای دائم و موقت تقسیم نمود در این دسته بندی در دسته ویزای دائم، ویزای ۱۸۶، ۱۸۷، ۱۸۹ و ۱۹۰ قرار دارند و در دسته‌ی ویزای موقت انواع ویزا‌های ۴۰۰، ۴۷۶، ۴۸۵ و ۴۹۱ قرار دارند، که هر کدام شرایط ویژه خود را دارند.

کار در استرالیا؛ رویا یا واقعیت؟
کار در استرالیا با موسسه پارسی کانادا

اگر این مطلب را خوانده باشید، متوجه م یشوید که استرالیا مقصدی جذاب و ایده آل برای کار، زندگی، تحصیل و ... است. اما در این میان مزایای اخذ ویزای کار استرالیا به قدری زیاد است که هیچ کس نمی‌تواند به راحتی از آن چشم پوشی کند؛ از مهم‌ترین دلایل استقبال بینظیر مهاجران از اخذ این ویزا هم همین است. همان طور که گفتیم، نرخ بیکاری در استرالیا پایین و سطح کیفیت زندگی‌ها بالا، این دلایل نظر بسیاری از افراد را به مهاجرت جلب می‌کند. اگر شما هم فکرتان درگیر آن شده، درنگ نکنید؛ با یکی از وکلا یا مشاوران مهاجرتی پارسی کانادا، ارتباط برقرار کرده و با حفظ زمان و سرمایه خود، به هدف تان یعنی دریافت ویزای کاری استرالیا برسید.

این موسسه حقوقی، با کارشناسان حرفه‌ای و وکلای بین المللی خود علاوه بر بررسی اطلاعات و پرونده شما، از میان راه‌های مهاجرت، بهترین راه را با توجه به بررسی‌های تخصصی شرایط شما، ارائه می‌دهد، ضمن این که شما را در انتخاب قانونی‌ترین روش‌های مهاجرت یاری می‌کند، پس نگران نباشید و ایده آل‌های زندگی خود را نادیده نگیرید آن‌ها را به ما بسپارید، ما در کنار شما هستیم.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین