کد خبر: ۶۴۹۵۱
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۴
معاون امنیت دادسرای تهران:

اتهام جاسوسی موسویان احراز نشده است

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران با بیان اینکه اتهام جاسوسی موسویان برای بازپرس پرونده احراز نشده است، گفت: تاکنون قرار مجرمیت یا کیفرخواستی برای موسویان صادر نشده است. 

قاضی حسن حداد معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران در خصوص روند رسیدگی به پرونده اتهامی سید حسین موسویان، ضمن بیان این مطلب گفت: تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد و هنوز پرونده منتهی به نتیجه در مرحله دادسرا نشده است.

به گزارش مهر وی در واکنش به مطالب برخی سایت ها و مطبوعات که انتساب جرم جاسوسی به موسویان را محرز دانسته‌اند، گفت: انتشار این مطالب به خود این رسانه‌ها مربوط است، این تشخیص فقط در اختیار مرجع قضایی است که انتساب یک جرم به یک فرد را محرز بداند یا خیر.

قاضی حداد با تاکید بر اینکه «ما در پرونده ها، کار سیاسی نمی کنیم بلکه به کار حقوقی خود می پردازیم» گفت: انتشار اینگونه مطالب هیچ ارتباطی به ما ندارد و ما کار قضایی خود را جدای از کارهای حزبی و باندی ادامه می دهیم.

معاون امنیت دادسرای عمومی و انقلاب تهران تصریح کرد: اگر اتهام جاسوسی موسویان احراز شود پرونده وی جهت رسیدگی به دادگاه ارجاع می شود و اگر این اتهام احراز نشود برای وی قرار منع تعقیب صادر خواهد شد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین