کد خبر: ۶۴۹۶۲۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳

تداوم رشد پرشتاب شاخص بورس

شاخص کل در بازار بورس امروز (یک‌شنبه) ۳۹ هزار و ۶۰۱ واحد رشد داشت که در نهایت این شاخص به رقم ۹۵۷ هزار و هفت واحد رسید.
آفتاب‌‌نیوز :

براساس معاملات امروز بیش از پنج میلیارد و ۹۱۴ میلیون سهم، حق تقدم و اوراق بهادار به ارزش ۹۴ هزار و ۳۶۱ میلیارد ریال داد و ستد شد.

همچنین شاخص کل (هم‌وزن) با ۱۲ هزار و ۷۷۷ واحد افزایش به ۳۱۰ هزار و ۷۳۷ واحد و شاخص قیمت (هم‌وزن) با هشت هزار و ۴۸۲ واحد رشد به ۲۰۶ هزار و ۲۸۲ واحد رسیدند.

تداوم رشد پرشتاب شاخص بورس

شاخص آزاد شناور نیز ۵۱ هزار و ۸۷۲ واحد، شاخص بازار اول ۲۹ هزار و ۳۴ واحد و شاخص بازار دوم ۷۹ هزار و ۸۲۱ واحد افزایش داشتند.

علاوه بر این در بین تمامی نمادها، نماد فولاد مبارکه اصفهان (فولاد) با دو هزار و ۴۹۵ واحد، بانک ملت (وبملت) با دو هزار و یک واحد، ملی صنایع مس ایران (فملی) با یک هزار و ۷۱۲، شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا) با یک هزار و ۳۲۷ واحد، پالایش نفت بندرعباس (شبندر) با یک هزار و ۱۳۱ واحد و معدنی و صنعتی چادرملو (کچاد) با یک هزار و ۵۳ واحد بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص بورس داشتند، در مقابل فقط یک نماد پارس سرام (کسرام) با تاثیر منفی بر شاخص همراه بود.

برپایه این گزارش، امروز نماد بانک ملت، گلوکوزان، فولاد مبارکه اصفهان، گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو، بانک صادرات، سرمایه گذاری غدیر و بانک صادرات ایران در گروه نمادهای پربیننده قرار داشتند.

گروه شیمیایی هم در معاملات امروز صدرنشین برترین گروه‌های صنعت شد و در این گروه ۴۲۱ میلیون و ۱۰۰ هزار برگه سهم به ارزش ۱۰ هزار و ۴۲ میلیارد ریال داد و ستد شد.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز بیش از ۳۸۱ واحد افزایش داشت و بر روی کانال ۱۱ هزار و ۸۴ واحد ثابت ماند.

همچنین در این بازار دو میلیارد و ۲۸۴ میلیون برگه سهم به ارزش بیش از ۴۳ هزار و ۸۱۹ میلیارد ریال داد و ستد شد.

امروز مانند روز گذشته همه نمادهای فرابورس از جمله نماد هلدینگ صنایع معدنی خاورمیانه (میدکو)، سرمایه گذاری صبا تامین (صبا)، پتروشیمی تندگویان (شگویا)، پتروشیمی زاگرس (زاگرس)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز) و تولید نیروی برق دماوند (دماوند) و گروه توسعه مالی مهر آیندگان (مهان) تاثیر مثبت بر شاخص این بازار را داشتند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین