کد خبر: ۶۴۹۶۴۴
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۷

واسکس: با بازگشت فوتبال مردم حداقل ۲ ساعت به کرونا فکر نخواهند کرد

مهاجم رئال مادرید معتقد است بازگشت فوتبال می‌تواند به روحیه مردم کمک کند و شادی آفرین باشد.
واسکس: با بازگشت فوتبال مردم حداقل ۲ ساعت به کرونا فکر نخواهند کرد
آفتاب‌‌نیوز :

لوکاس واسکس در یک مصاحبه درباره آینده خود و از سرگیری بازی‌ها صحبت کرد. مهاجم رئال مادرید گفت: بازگشت به تمرینات خبر خوبی است. کم کم آمار کاهش پیدا کردند و امیدوار هستیم که به زندگی عادی برگردیم. در قرنطینه احساس عجیبی داشتیم‌. ما به رقابت کردن، تمرین، سفر و در کنار هم بودن (۳۰ نفر) عادت داشتیم. در قرنطینه فقط خودمان هستیم. باشگاه به ما برنامه روزانه داد تا تیم کمترین آسیب را ببیند.

بازیکن اسپانیایی افزود: کتاب‌هایی درباره تغذیه می‌خوانم، سریال می‌بینیم و بیشتر از همه در کنار فرزندم هستم که من را رها نمی‌کند. از این بخش قرنطینه لذت می‌برم. همچنین در حال یاد گرفتن زبان انگلیسی هستم. اکنون یک سطح دارم. سریال‌های به زبان انگلیسی تماشا می‌کنم اما کتاب کم می‌خوانم. گرامر می‌خوانم. یک سال و نیم است که در حال یادگیری هستم.

واسکس درباره آینده‌اش اظهار کرد: رویای من این است که در رئال مادرید بازنشسته شوم اما هرگز در فوتبال مشخص نیست چه اتفاقی رخ خواهد داد. زمانی که کودک بودم همیشه با برادرم بازی‌های لیگ برتر انگلیس را تماشا می‌کردم. این لیگ جذاب بود و هست.

مهاجم رئال مادرید درباره عناوینی که کسب کرده است هم گفت: هرگز در رویاهایم هم چنین فکری را نمی‌کردم. اگر به گذشته نگاه کنم باورنکردنی به نظر می‌رسد. سه لیگ قهرمانان اروپا، یک لالیگا باورنکردنی است. دوست دارم دوباره این اتفاق‌ها تکرار شود.

بازیکن اسپانیایی در مورد بازگشت فوتبال اظهار کرد: مهم‌تر از همه این است که مسئولیت پذیر باشیم. اگر بتوانیم بازی کنیم قطعا تمام جوانب احتیاط رعایت خواهد شد. همه دوست دارند لیگ به پایان برسد. برای مردم و جامه اتفاق خوبی خواهد بود. حداقل برای دو ساعت به ویروس کرونا فکر نخواهند کرد. فوتبال شادی می آورد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین