کد خبر: ۶۴۹۷۲۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۵

گذشت دختران از قصاص پدر

رئیس شوراهای حل اختلاف استان کرمانشاه از به سازش رسیدن پرونده قتلی در استان خبر داد و گفت: در این پرونده دختران از قصاص پدرشان پس از گذشت پنج سال از قتل مادر گذشتند.
گذشت دختران از قصاص پدر
آفتاب‌‌نیوز :

جبار تجری در تشریح این پرونده اظهار کرد: پنج سال پیش در شهرستان کرمانشاه، اختلاف شدید خانوادگی باعث ایجاد درگیری بین زن و شوهری می‌شود و در این حین شوهر برای ترساندن همسرش با سلاح گرم گلوله‌ای شلیک می‌کند که متاسفانه تیر ناخواسته به همسرش اصابت کرده و تا انتقال به بیمارستان فوت می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شوراهای حل اختلاف استان، تجری افزود: پس از ورود نیروهای انتظامی و تشکیل پرونده و مدارک جرم، قاتل دستگیر و به دادسرای شهرستان هدایت می شود.

وی اضافه کرد: پس از گذراندن تشریفات قانونی قضایی، قاتل محکوم به قصاص و رای نهایی برای او صادر می شود.

تجری اعلام کرد: سال گذشته بنا به درخواست خانواده قاتل، پرونده این قتل به ستاد تالیف قلوب استان ارجاع شد.

وی گفت: اعضا و رئیس شعبه 45 شورای حل اختلاف استان پیگیری‌های زیادی را برای به سازش کشاندن این پرونده انجام دادند که منجر به گذشت شد و پرونده مختومه شد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
France
|
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۵
0
1
لزوم آسيب شناسي و ريشه يابي ناهنجاريهاي اجتماعي و شناسايي بيماران روحي رواني قبل از وقوع فاجعه و تحت درمان قراردادنشان از واجبات فعلي جامعه است .چرا كسي توجهي نمي كند . اين بيماران همه جا و در همه صنوف هستند . بايد شناسايي شوند . معلوم نيست اينهمه مسئول از اصلاح جامعه صحبت مي كنند چطور و كجاي جامعه را مي خواهند اصلاح كنند . درد بزرگتر از اين ! بعضي ها به آمارهاي ساير ملل تكيه مي كنند و مي گويند جرم و جنايت همه جا هست . و اين عذر بدتر از گناه است
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین