کد خبر: ۶۴۹۷۴۷
تاریخ انتشار : ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۷

رییس قوه قضاییه: بخشی از مبالغ به یغما رفته صندوق ذخیره فرهنگیان، بازگشت

آن چه باید برای پرستاران و کارگران و تولید کننده انجام دهیم، آن است که ظرفیت های قانونی را که تصویب شده، اجرا و پیگیری کنیم تا عملیاتی شود.
رییس قوه قضاییه: بخشی از مبالغ به یغما رفته صندوق ذخیره فرهنگیان، بازگشت
آفتاب‌‌نیوز :

رییس قوه قضاییه گفت: بخشی از مبالغی که از صندوق ذخیره فرهنگیان به یغما رفته بود، با حکم دادگاه بازگشت و بخشی دیگر با قدرت باز خواهد گشت.

ابراهیم رییسی در جلسه مسئولان عالی قوه قضاییه اظهار کرد: خصوصی سازی یا تجاری کردن آموزش و پرورش از آسیب‌ها و آفت هایی است که عزیزان دلسوز ما در این جلسه به آن اشاره کردند.

وی با اشاره به پرونده صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: این پرونده در دادگستری مورد رسیدگی قرار گرفت و قریب به 20 متهم داشت که در دادگاه مجرم شناخته شدند و احکام سنگینی برای آنها صادر شد.

رییس قوه قضاییه بیان کرد: مبالغی که به یغما برده شده بود، بخشی از آن با حکم دادگاه برگشته و بخش دیگر آن هم به صندوق ذخیره فرهنگیان با قدرت برگشت داده خواهد شد تا حق این قشر مظلوم ضایع نشود.

رییسی در ادامه با تاکید بر اینکه در سال جهش تولید باید به سخن تولیدکننده و کارگر توجه کرد، گفت: کارگر نقش محوری در جهش تولید دارد و باید موانع تولید کننده را برطرف کنیم. بنای همه دستگاه ها در کشور باید این باشد که موانع تولید برطرف شود. شنیدن سخنان آنها و پیگیری در این رابطه بسیار موثر است. خود اینها حرف‌شان این است که نفس گفتن به اینکه ما حمایت می کنیم، کافی نیست و باید در عمل اتفاق بیفتد و قطعا پیگیری شود.

وی افزود:‌ به سازمان بازرسی عرض کردم و باز هم تاکید می کنم، آنچه باید برای پرستاران و کارگران و تولید کننده انجام دهیم، آن است که ظرفیت های قانونی را که تصویب شده، اجرا و پیگیری کنیم تا عملیاتی شود.

رییسی ادامه داد: در رابطه با فضای کسب و کار قانون داریم و قانون حمایت از کسب و کار باید کامل اجرا شود و نفس تصویب قانون در میدان عمل اگر اجرایی شود، اثارش در فضای کسب و کار و جهش تولید و در حمایت از کارگر ظاهر می شود.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین