کد خبر: ۶۴۹۸۶
تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۴
روزنامه «جمهوری اسلامی» خبر داد:

پیشروی تانک‌های انگلیسی تا پشت مرز ایران!

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: روزنامه «جمهوری اسلامی» در ستون «جهت اطلاع» روز یکشنبه 25 شهریورماه خود خیر از آن داد که «تانك‌های انگلیسی با پیشروی غیرمتعارف تا پشت خاكریزهای مرزی ایران دست به یك مانور نظامی زده‌اند». 

این روزنامه می‌افزاید: مقارن ساعت 11 و ده دقیقه جمعه تعداد 12 دستگاه تانك ارتش انگلیس در منطقه شلمچه اقدام به حضور و مانور كردند. این تانك‌ها تا پشت خاكریزهای مرزی ایران در شلمچه و در منطقه روبروی یادمان شهدای گمنام شلمچه پیشروی كردند و پس از یك حضور 20 دقیقه‌ای منطقه را ترك كردند. براساس همین گزارش، پس از استقرار این تانك ها تیپ سوم لشگر هفت حضرت ولی عصر(عج ) به حالت آماده باش كامل درآمدند. 

به نوشته «جمهوری اسلامی»، یك مقام مسئول سیاسی در خرمشهر در این‌باره گفت: این تانك ها برای مانور نظامی و آموزش به مرزبانان عراقی در منطقه حضور پیدا كرده‌اند . از سوی دیگر مقامات انگلیس چند روز پیش اعلام كردند كه قصد استقرار 350 نیروی تفنگدار خود در مرزهای جنوبی استان بصره عراق با استان خوزستان را دارند. 

در انتهای خبر آمده است:«حضور این نیروها درحالی است كه تعدادی از نیروهای نظامی آمریكا نیز به همراه سگ‌های خود در نزدیكی دروازه مرزی شلمچه استقرار یافته‌اند».
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین