کد خبر: ۶۴۹۹۶۷
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۹

جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت به صورت مجازی برگزار شد

جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت، به صورت آنلاین و با دستور انتخاب اعضای کمیسیون‌ها و نیز بررسی بازار بورس، به ریاست علی شکوری‌راد، دبیرکل حزب برگزار شد.
جلسه دفتر سیاسی حزب اتحاد ملت به صورت مجازی برگزار شد
آفتاب‌‌نیوز :

اعضای پنج کمیسیون «اجتماعی»، «اقتصادی»، «سیاسی»، «مطالعات زنان» و «علمی-فرهنگی-آموزشی» انتخاب شدند و انتخاب اعضای دو کمیسیون امور «زیربنایی و محیط زیست» و «مطالعه توسعه مناطق» به آینده موکول شد.

همچنین در این جلسه، موضوع اقبال قابل توجه عمومی به بازار بورس و رشد کم‌سابقه شاخص بورس به آستانه یک میلیون در روزهای اخیر و بیم و امیدهای پیش روی این بازار مورد بررسی قرار گرفت.

اعضای دفتر بر آن بودند که سیاست حمایت دولت از بازار سرمایه و مشخصا بازار بورس، با توجه به شرایط اقتصادی کشور در مجموع سیاستی قابل قبول و مناسب است، به شرط آنکه دولت و نهادهای حاکمیتی به تعمیق هر چه بیشتر بازار از طریق افزایش شفافیت، کاهش تقاضای سفته‌بازی، پیشگیری از واگذاری سهام بنگاه‌ها وشرکت‌های صوری و دیگر اقدامات لازم اقدام کنند.

اعضای جلسه، همچنین نسبت به بحران مال‌باختگی صاحبان سهام عدالت و طبقات محروم که اندک داشته‌های زندگی خود را فروخته و وارد بازار بورس می‌شوند، ابراز نگرانی کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین