کد خبر: ۶۴۹۹۹۴
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۸
وزیر بهداشت پیشتر گلایه کرده بود که "یک میلیارد دلار صندوق ذخیره چه شد؟"

نخستین بخش از کمک یک میلیارد یورویی مقابله با کرونا واریز شد

محمد باقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در توئیتی از واریز نخستین بخش از معادل ریالی کمک یک میلیارد یورویی از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور توسط بانک مرکزی به حساب خزانه خبر داد.
آفتاب‌‌نیوز :

نوبخت سه‌شنبه شب در این توئیت افزود: نخستین بخش از معادل ریالی یک میلیارد یورو امروز توسط بانک مرکزی به حساب خزانه واریز شد.

وی تصریح کرد: از سعید نمکی وزیر محترم بهداشت دعوت کرده‌ام چهارشنبه برای تعیین اولویت‌های تخصیص آن در جلسه سازمان برنامه و بودجه شرکت کنند.

نوبخت: نخستین بخش از کمک یک میلیارد یورویی مقابله با کرونا واریز شد

شیوع ویروس کرونا در ایران و خسارات اقتصادی ناشی از آن باعث شد تا رییس جمهوری پیشتر با درخواستی از رهبر معظم انقلاب، خواست که ایشان اجازه دهند مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور برداشت و استفاده شود که این درخواست رییس جمهوری از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی مورد موافقت قرار گرفت.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی هم پس موافقت رهبر انقلاب، با قدردانی از موافقت ایشان با درخواست برداشت مبلغ یک میلیارد یورو از منابع صندوق توسعه ملی برای مقابله و مدیریت عوارض ناشی از شیوع ویروس کرونا در کشور، دستورات لازم را برای تامین نیازهای ضروری در این عرصه، صادر کرد.

همچنین محمود واعظی ربیس دفتر رییس جمهوری نیز در نامه‌ای به نوبخت معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور پی نوشت رییس جمهوری به نامه دفتر رهبری را به وی ابلاغ کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
2
حالا وقت ...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
5
در بحران مهم ترین فاکتور از دست ندادن زمان است؛ از اون موقع تا الان این پول کجا بود؟؟؟ گذاشتیم بحران جون بگیره بعد پول رو تزریق کنیم ؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۷
0
3
با این قوانین پیچ در پیچ بجای اسان شدن کار وگردش راحتر مالی برای کارهای اوراژانسی!متاسفانه برای اختلاس گرها فرصت فراهم میشه،!.
جعفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
1
سلام، مردم واقعاً نمی دانند ازجیب مردم برداشتن ودادن
واقعاً کمک حساب میشود. نهادهایی که سرمایه مردم رادراختیار گرفتند وبهتر است بگوییم سرمایه مردم را به گروگان گرفتند، باید دراین بحران به داد مردم می رسیدند.
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین