کد خبر: ۶۵۰۱۴۴
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۸

زلزله لرستان ۲۵ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اعلام کرد که زلزله ۵.۱ ریشتری که ظهر امروز بخش‌هایی ار لرستان را لرزانده بود، خسارت خاصی نداشته است.
آفتاب‌‌نیوز :

علی بختیاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت زمین‌لرزه در لرستان گفت: در ساعت ۱۲:۳۷ امروز زمین‌لرزه‌ای با قدرت ۵.۱ ریشتر عمق ۷ کیلومتری زمین در حوالی فیروز آباد استان لرستان را لرزاند که درپی آن تیم‌های اریاب به مناطق تحت تاثیر زلزله اعزام شد.

وی با بیان اینکه این زلزله در اکثر نقاط لرستان احساس شده بود، گفت: همین موضوع باعث ترس مردم و حضور آنان در بیرون از منازلشان شده بود. اما خوشبختانه گزارش تیم‌های ارزیاب حاکی از آن است این زلزله خسارت جانی نداشته و خسارت مالی آن نیز بسیار کم و در حد ترک خوردگی در دیوار برخی از ساختمان‌های قدیمی بوده است.

زلزله لرستان ۲۵ مصدوم برجا گذاشت

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: با اعلام سازمان مدیریت بحران، نیروهای امدادی، خدماتی و انتظامی همچنان در این استان در آماده‌باش هستند.

زلزله لرستان ۲۵ مصدوم برجا گذاشت

سرپرست مدیریت بحران استانداری لرستان نیز گفت: براثر وقوع زلزله ظهر امروز در استان تاکنون ۲۵ نفر مصدوم که پس از مراجعه به بیمارستان به صورت سرپایی مداوا و ترخیص شدند.

به گزارش ایرنا، مهدی پازوکی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: عمده خسارت به بافت‌های روستایی فرسوده مربوط به روستاهای شهرستان خرم‌آباد، سلسله و دوره چگنی گزارش شده است. در حال حاضر کلیه دستگاه‌ها تا عادی شدن شرایط در حال آماده باش هستند.

کمتر از یک ساعت پس ازوقوع زمین لرزه ۵.۱ ریشتری در فیروز آبادالشتر لرستان ، دومین زلزله نیز به بزرگی ۳.۱ ریشتر در شهر سراب دوره رخ داد.

زمین لرزه فیروز آباد الشتر در عمق هفت کیلومتری زمین بوده و ساعت ۱۲ و ۳۷ دقیقه و ۴۹ ثانیه به وقوع پیوست.

زمین لرزه شهر سراب دوره در حدود ۳۰ کیلومتری خرم آباد ساعت ۱۲ و ۴۸ دقیقه و ۵۷ ثانیه و در عمق ۱۱ کیلومتری زمین رخ داده است.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین