کد خبر: ۶۵۰۳۷۷
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۲

افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سری آ ایتالیا

در دو روز گذشته چند بازیکن حاضر در سری آ ایتالیا به کووید ۱۹ مبتلا شده اند.
افزایش تعداد مبتلایان به کرونا در سری آ ایتالیا
آفتاب‌‌نیوز :

در حالی که دولت و فدراسیون فوتبال ایتالیا درباره بازگشت تمرینات گروهی در حال مذاکره هستند باز هم چند مورد مثبت به کووید ۱۹ در سری آ اعلام شد. باشگاه تورینو چهارشنبه اعلام کرد که یکی از بازیکنانش به کرونا مبتلا شده است. سپس باشگاه فیورنتینا هم این کار را کرد. سه بازیکن و سه نفر از اعضای کادر فنی تست کرونایشان مثبت بوده است. هر شش نفر در قرنطینه خانگی خواهند ماند.

امروز (جمعه) تست های پزشکی برای دیگر اعضای گروه انجام خواهد شد. سپس بازیکنان می توانند تمرینات انفرادی خود را در کمپینی برگزار کنند. باشگاه فیورنتینا در شروع فراگیری ویروس هم ضربه خورده بود کوترونه، پتزلا و ولاهوویچ هم به کووید ۱۹ مبتلا شده بودند. آن ها چند هفته است بهبود یافته اند.

شرایط سامپدوریا بدتر است. این باشگاه اعلام کرد سه بازیکن دیگرش به کرونا مبتلا شده اند. تیم شهر جنوا در ماه های گذشته شش بازیکنش کووید ۱۹ گرفته بودند. مانولو گابیادینی، عمر کولی، تورسبی و آمدو بالداری (پزشک تیم) به کرونا مبتلا شده بودند. با این حال باشگاه بیست و سوم آوریل اعلام کرد همه بهبود یافته اند. این خبر موجب شد اعتراضات تیفوسی ها در شبکه های اجتماعی شدت بیشتری بگیرد. آن ها مخالف از سرگیری بازی ها هستند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین