کد خبر: ۶۵۰۴۴۶
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹

"ترامپ نیاز بیشتری به توافق تجاری با انگلیس دارد"

مدیر گروه پژوهشی گروه هفت به خبرگزاری اسپوتنیک گفت، دونالد ترامپ و بوریس جانسون احتمالا برای دستیابی به یک توافق تجاری تازه میان آمریکا و انگلیس اولویت بیشتری قائل خواهند شد اما به نظر می‌رسد که ترامپ لزوم بیشتری برای دستیابی به این توافق حس می‌کند.
آفتاب‌‌نیوز :

جان کرتون، مدیر گروه پژوهشی گروه هفت اظهار کرد، دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا احتمالا با توجه به تمرکز کمپین انتخاباتی‌اش بر موفقیت اقتصادی آمریکا، به دنبال برگزاری هرچه سریع‌تر مذاکرات با انگلیس برای دستیابی به توافق تجاری خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کرتون گفت، در حالی که حدود شش ماه به برگزاری انتخابات ریاست جمهور آمریکا باقی مانده، دونالد ترامپ با بحران کرونا و پیامدهای اقتصادی آن روبه‌رو شده و این برای او که کمپین انتخاباتی‌اش را بر موفقیت‌های اقتصادی دوران ریاست جمهوری‌اش متمرکز کرده، بسیار هولناک است.

وی افزود، ترامپ در شرایط فعلی به دستاوردی نیاز دارد که از شعارهای انتخاباتی‌اش پشتیبانی کند و در چنین شرایطی انگلیس احتمالا تنها کشوری است که آمریکا می‌تواند در بازه‌ای کوتاه با آن به توافقی دست یابد.

کرتون در شرایط پیش روی ترامپ، انگلیس را تنها امید او برای موفقیت عنوان می‌کند و در مقایسه ترامپ با بوریس جانسون، نخست وزیر انگلیس، رییس جمهور آمریکا را طرفی می‌داند نیاز بیشتری به این توافق دارد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین