کد خبر: ۶۵۰۴۵۶
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۹

پوتین و مرکل به یکدیگر تبریک گفتند

کرملین امروز، جمعه اعلام کرد، ولادیمیر پوتین و آنگلا مرکل در تماسی تلفنی به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد رهایی جهان از فاشیسم به یکدیگر تبریک گفتند.
آفتاب‌‌نیوز :

کرملین در بیانیه‌ای اظهار کرد: ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه و آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان با یکدیگر تماسی تلفنی داشتند. پوتین و مرکل به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد رهایی اروپا و جهان از فاشیسم و پایان جنگ جهانی دوم به یکدیگر تبریک گفتند. این روز معنایی نمادین و ویژه برای آلمان و روسیه دارد.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، کرملین در ادامه این بیانیه افزود، پوتین و مرکل ابراز اطمینان کردند که کشورهایشان هرگز میهن‌دوستان آلمانی را که در مبارزه با نازیسم مشارکت کردند، فراموش نخواهند کرد.

در این بیانیه آمده است: این دو رهبر ضمن تبادل نظر درباره وضعیت همه‌گیری کروناویروس، برای همیاری مشترک و ادامه همکاری‌های نزدیک فعلی خود در مبارزه با گسترش کرونا ابراز تمایل کردند.

کرملین اظهار کرد، پوتین و مرکل همچنین از همکاری‌های دوجانبه در مشکلات مهم بین‌المللی تقدیر و بر تعهد خود نسبت به روابط سازنده تاکید کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۲
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۹
0
0
جهان از فاشیسم رهایی نیافته، بلکه به انواع و اشکال مختلف آن گرفتار شده است...
خود سازمان ملل به عنوان یک نهاد بین المللی که وظیفه حفظ و برقراری امنیت جهانی و همچنین دفاع از تمامیت ارضی و استقلال کشورهای عضو را بر عهده دارد، تحت سلطه فاشیست های نوظهور قرار گرفته است...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
0
0
توکشور خودمان وضعیت بازنشستگان تامین اجتماعی با مقایسه بازنشستگان دولتی رانگاه کن تازه بازنشستگان تامین اجتماعی میخواهند از محل سپرده خودشان افزایش داشته باشند،ولی دولت تا کنون با عدم پرداخت مطالبات صندق بین نسلی شان با تبعیض مانع بزرگ بوده
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین