کد خبر: ۶۵۰۴۹
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۷

کاتوزیان؛ مدافع تمام‌عیار محرابیان

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «حمیدرضا کاتوزیان» عضو کمیسیون صنایع و معادن با دفاع از اقدامات وعملکرد «علی‌اکبر محرابیان»،سرپرست وزارت صنایع، اظهار داشت که این دفاع هیچ ارتباطی با مطرح بودن نام خودش برای وزارت صنایع ندارد.

نماینده تهران در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی آفتاب در پاسخ به تحلیل‌هالی برخی مطبوعات مبنی بر اینکه «محرابیان کارهای نمایشی مانند به راه‌اندازی کاروان‌های خودرو دوگانه‌سوز را انجام می‌دهد که کارشناسان معتقدند این کارها جنبه تبلیغاتی دارد»، گفت: آقای محرابیان اهل این کارها نیست. بنده خدا خوب کار می‌کند و قصدش اطلاع‌رسانی به مردم است.

کاتوزیان در خصوص ضرورت ایجاد معاونت خودرو که محرابیان مطرح کرده‌است، گفت: این اقدام، ابتکار جالبی است حجم بزرگ فعالیت اقتصادی در صنعت خودروسازی متولی در صنایع می‌خواهد و این اقدام محرابیان مثبت است.

وی در پاسخ به این سوال که «آیا در صورت مطرح بودن محرابیان برای وزارت وی رای اعتماد می‌دهد؟»، اظهار داشت: تا اینجا اقدامات و حرکات ایشان مثبت بوده است و توانایی و هوشمندی لازم را دارد و اگر به همین منوال ادامه دهد، فرد مناسبی برای این سمت است.

عضو کمیسیون صنایع در پاسخ به این سوال که «گفته می‌شود مجلس رای اعتماد به محرابیان نخواهد داد»، گفت: اگر نمایندگان ببینند که اقدامات وی مثبت است و کارهایی که انجام می‌دهد برای رشد صنعت کشور است چون تابع واقعیت‌ها هستند رای مثبت خواهند داد.

کاتوزیان در پاسخ به این سوال که «دفاع شما از محرابیان شاید به دلیل این است که خودتان کاندیدای وزارت صنایع هستید؟» ،‌گفت: نه این دفاع ارتباطی به وضعیت من ندارد.

وی درباره انتقادات برخی نمایندگان که معتقدند محرابیان نه تحصیلات مرتبط با وزارت صنایع و نه مسابقه مدیریت در این وزارتخانه را دارد، اظهار داشت: در بین وزاری سابق صنایع بودند کسانی که رشته تحصیلی آنها ارتباطی با شغل‌شان نداشت مانند آقای نژاد حسینیان.

نماینده تهران تاکید کرد: وزارت صنایع یک وزارتخانه چند رشته‌ای است مثلا کسی که رشته وی صنایع است،ممکن است اطلاعاتی در مورد نساجی نداشته باشد.

کاتوزیان افزود: آقای محرابیان فعالیت‌های زیاد در غالب مدیریت داشته و تجربه لازم را دارد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین