کد خبر: ۶۵۰۵۰۴
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵

طراحی نقشه ربودن شوهر صیغه‌ای به قصد انتقام

مأموران کلانتری دولت‌آباد روز بیست‌وچهارم دی سال گذشته در پی تماس تلفنی شهروندان با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 از اقدام برای ربودن مردی 45 ساله در محدوده خیابان قدس مطلع شدند.
طراحی نقشه ربودن شوهر صیغه‌ای به قصد انتقام
آفتاب‌‌نیوز :

با حضور مأموران کلانتری در محل و انجام تحقیقات اولیه مشخص شد شاکی به نام سهیل در حال عبور از خیابان بوده که سه مرد ناشناس با یک دستگاه خودروی پراید به وی حمله‌ور شده‌اند و با استفاده از گاز اشک‌آور قصد ربودن او را داشتند که با سروصدا و فریاد، اهالی محل به کمک این مرد رفته و مهاجمان با خودرویشان متواری شده‌اند.

به‌این‌ترتیب پرونده‌ای با موضوع آدم‌ربایی تشکیل و برای رسیدگی تخصصی و شناسایی افراد ناشناس با دستور بازپرس شعبه نهم دادسرای شهرری به پایگاه نهم پلیس آگاهی ارجاع شد.

شاکی در تحقیقات تکمیلی گفت: در کار ساختمان‌سازی مشغول به فعالیت هستم و به‌ دلیل طولانی‌شدن زمان پایان کار نتوانستم سند چند نفر از خریداران را تحویل بدهم و احتمال دارد مهاجمان از طرف خریداران آپارتمان‌ها اجیر شده باشند.

کارآگاهان به دنبال اظهارات شاکی راهی محل آدم‌ربایی شدند، اما با انجام تحقیقات میدانی سرنخی از آدم‌ربایان به دست نیامد. کارآگاهان در شاخه دیگری از تحقیقات دریافتند شاکی دخترخوانده‌ای به نام مهسا دارد. در بررسی‌های بیشتر مشخص شد مهسا روز حادثه با فردی 30 ساله به نام شاهرخ در ارتباط بوده است. این‌گونه بود که ظن اینکه نقشه آدم‌ربایی توسط مهسا طراحی و شاهرخ در آن مشارکت داشته باشد بیشتر شد.

دستور دستگیری شاهرخ با هماهنگی‌های قضائی گرفته و مخفیگاه او در حوالی شهرری شناسایی و این جوان چند روز پیش در یک عملیات ضربتی دستگیر شد و به پلیس آگاهی انتقال یافت.

شاهرخ که ابتدا منکر هرگونه بزهی بود، در بازجویی‌های بیشتر لب به اعتراف گشود و گفت: نقشه آدم‌ربایی را مادر مهسا که همسر صیغه‌ای شاکی است به ‌دلیل اختلافاتی که با یکدیگر داشتند طراحی کرده بود. شاکی چند مرحله دخترخوانده‌اش را مورد ضرب‌وجرح قرار داده بود و مادر مهسا برای انتقام‌جویی به من و چند نفر شرور پول داد تا این مرد را بدزدیم، اما با دخالت اهالی محل، آدم‌ربایی ناموفق بود.

سرهنگ کارآگاه کرم یوسف‌وند، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی، با تأیید این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به جرم خود و با صدور قرار قانونی از سوی بازپرس پرونده، متهم برای انجام تحقیقات تکمیلی و کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه نهم قرار دارد.

منبع: شرق
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین