کد خبر: ۶۵۰۵۴۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۴

سخنگوی کاخ سفید: ماهان را تحریم کنید

سخنگوی وزرات امور خارجه آمریکا با طرح ادعاهایی علیه شرکت هواپیمایی ماهان، خواهان تحریم این شرکت از سوی کشورهای جهان شد.
سخنگوی کاخ سفید: ماهان را تحریم کنید
آفتاب‌‌نیوز :

مورگان اورتاگوس سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پیامی توییتری با مطرح کردن ادعاهایی علیه هواپیمایی ماهان ایران در پی شیوع ویروس کرونا نوشت: ماهان ایر منتشر کننده سلاح‌های دردسرساز کشتار جمعی است و از تروریسم و حکومت مادورو حمایت می‌کند، همچنین گفته می‌شود که این شرکت هواپیمایی ویروس کرونا را گسترش می‌دهد!

اورتاگوس در تلاش برای ترغیب کشورهای دیگر به حمایت از این موضع غیر قانونی آمریکا علیه یک شرکت هواپیمایی نوشت: با خارج نگه داشتن ماهان ایر از کشورتان، از ویروس کرونا و خطرات تحریم‌ها دوری کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
انتشار یافته: ۱
roham
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
1
1
ماهان ایر منتشر کننده سلاح‌های دردسرساز کشتار جمعی است ؟ مثل سلاحهای کشتار جمعی که در عراق و افغانستان دنبالش بودید و همه چیز رو به خاک و خون کشیدید و هیچ وقت اثری ازش پیدا نشد ؟
و از تروریسم و حکومت مادورو حمایت می‌کند ؟ تروریسم واقعی شما هستید که داعش رو ساختید و ازش حمایت میکنید و در راستای همین حمایتها بود که سردار ما رو ناجوانمردانه به شهادت رسوندید و بابتش ابراز شادمانی کردید .
که این شرکت هواپیمایی ویروس کرونا را گسترش می‌دهد ؟ این شمایید که به خاطر کنترل جمعیت و منافع سیاسی و اقتصادی خودتون دست به این جنایات میزنید . این شما و تفکرات شماست که باید توسط جهان تحریم بشه .
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین