کد خبر: ۶۵۰۶۶۱
تاریخ انتشار : ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۸

۲ پیشنهاد وسوسه‌کننده برای ملی‌پوش پرسپولیس

فوتبال تعطیل است، اما شایعات بازار نقل و انتقالات تعطیلی یا پایانی ندارد. همه در پی آن هستند که بهترین قرارداد را داشته باشند و بهترین آپشن‌ها را به قرارداد فصل آینده‌شان اضافه کنند.
آفتاب‌‌نیوز :

برخی باشگاه‌ها، برای پرداخت پول بازیکنان کنونی خود به دردسر افتاده‌اند و معلوم نیست چه سرنوشتی برای آن‌ها پیش می‌آید. یکی از این باشگاه‌ها، پرسپولیس است که توانایی پرداخت فوری مطالبات بازیکنانش را ندارد و از این رو، یاران تیم به شدت از عملکرد مدیران باشگاه شاکی و عصبانی هستند تا جایی که در مصاحبه‌های خود، مدام در حال طعنه زدن به وضعیت مدیریتی شده‌اند. در میان سرخپوشان اما، وحید امیری از جمله بازیکنانی است که کمترین مصاحبه را انجام می‌دهد و هرگز به دنبال اعتراض رسمی به وضعیت مدیریتی باشگاه نیست ولی او هم دل خوشی از شرایط کنونی ندارد. گویا یکی از ایجنت‌های سرشناس و کاربلد فوتبال ایران که بیشتر، اقدام به ترانسفر بازیکنان به لیگ قطر می‌کند و در گذشته، برای ترانسفر فوتبالیست‌های ایرانی به لیگ امارات برنامه‌ریزی داشت، حالا به وحید امیری پیشنهاد داده در صورت جدایی از پرسپولیس، می‌تواند فصل آینده با یک باشگاه قطری عقدقرارداد کند و بر مبنای دلار پول بگیرد.

۲ پیشنهاد وسوسه‌کننده برای ملی‌پوش پرسپولیس

فوتبال قطر همچنان بهترین آوردگاه برای فوتبالیست‌های ایرانی به شمار می‌رود زیرا نه فشار زیادی تحمل می‌کنند و نه از کشور دور هستند از سوی دیگر، همیشه شانس حضور در تیم ملی به عنوان یک لژیونر را دارند و جیب‌شان حسابی پر از پول می‌شود. قرارداد‌های قطری حتی اگر با ۳۰۰ هزار دلار هم باشد، بازیکنان ایرانی را شاد و خوشحال می‌کند هر چند آن‌ها بیش از ۳۰۰ هزار دلار قرارداد می‌بندند. حالا اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس دست روی دست بگذارند و نتوانند وحید را راضی به ماندن کنند، او درست مثل فصل هجدهم، پرسپولیس را تنها می‌گذارد و لژیونر می‌شود. وحید در سال‌های پایانی فوتبال خود قرار دارد و چنین پیشنهادی می‌تواند او را وسوسه کند، اما از سوی دیگر، این بازیکن به بهترین شرایط فنی در فصل نوزدهم رسیده و فوتبالیستی است که یحیی گل‌محمدی نمی‌تواند به سادگی جای خالی او را پر کند. از این رو، برای باشگاه یک ریسک بزرگ به حساب می‌آید که، اجازه خروج وحید از لیست را بدهد، اما این کار فقط با تسویه‌حساب فوری و بالا بردن قرارداد فصل بعد امکان‌پذیر است. در غیر این صورت، امیری را در پرسپولیس فصل بیستم نمی‌بینیم!

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
خبرهای مرتبط
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین