کد خبر: ۶۵۰۹۶۰
تاریخ انتشار : ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۳

پیام تسلیت لاریجانی و رئیسی برای شهادت جمعی از نیروهای ارتش

علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی شهادت جمعی از دریادلان نیروی دریایی ارتش در مانور در آب‌های دریای عمان را تسلیت گفت.
آفتاب‌‌نیوز :

در متن پیام تسلیت لاریجانی آمده است: شهادت جمعی از رزمندگان و پرسنل خدوم ناوچه کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی که در حین انجام تمرین به فیض عظیم شهادت نائل آمدند، موجب تاسف و تاثر شد.

وی افزود: با تجلیل از رشادت های قهرمانان‌ ‌میهن اسلامی و دریادلان سرافراز نیروی دریایی ارتش لازم است ابعاد این حادثه تلخ، مورد ارزیابی و پیگیری قرار گیرد.

پیام تسلیت لاریجانی و رئیسی برای شهادت جمعی از نیروهای ارتش

لاریجانی نوشت: اینجانب ضمن عرض تسلیت به پیشگاه فرماندهی معظم کل قوا، خانواده ها و بازماندگان این شهیدان و خانواده بزرگ ارتش جمهوری اسلامی ایران، از خداوند متعال برای شهدای عزیز این حادثه علوّ درجات و برای مجروحان بهبودی و شفای عاجل مسألت می کنم.

رییس قوه قضائیه شهادت جمعی از نیروهای ارتش در حادثه ناوچه کنارک را تسلیت گفت

رییس قوه قضائیه در پیامی به فرمانده کل ارتش، شهادت جمعی از دریادلان نیروی راهبردی دریایی ارتش در آب‌های دریای عمان را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش دوشنبه شب مرکز رسانه قوه قضائیه، در پیام حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی خطاب به امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش آمده است: «حادثه‌ تلخ و تأسف‌بار شهادت شماری از دریادلان نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در حین ماموریت یگانی در آب های دریای عمان را به محضر مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا (مدظله‌العالی)، جنابعالی، خانواده معظم شهدا و آحاد فرماندهان و رزمندگان غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.»

رییس قوه قضائیه می افزاید: «ضمن آرزوی تندرستی و شفای عاجل مجروحان این سانحه، برای شهیدان گرانقدر آن، تعالی درجات و همجواری با شهدای کربلا و برای بازماندگان، صبر و شکیبایی مسألت می کنم.»

شناور پشتیبانی سبک کنارک روز گذشته دچار حادثه شد و ۱۹ تن از کارکنان فداکار آن به فیض عظیم شهادت نائل آمدند. در اثر این حادثه ۱۵ نفر دیگر نیز مجروح شدند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین