کد خبر: ۶۵۱۰۵
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۲:۴۹
عکس نامزد وزارت روی تاکسی‌های دوگانه‌سوز

محرابیان: کارناوال تبلیغاتی کار من نبود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: «علی‌اکبر محرابیان» سرپرست وزارت صنایع در پاسخ به منتقدانش که نصب عکس وی بر روی کاروان تاکسی‌های دوگانه‌سوز را کار تبلیغاتی برای کسب رای اعتماد از مجلس می‌دانند، گفت که این کار از سوی وی نبوده و اگر اشخاصی این کار را کرده‌اند، اشتباه است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی آفتاب، محرابیان که با احمدی‌نژاد در مجلس حضور یافته بود، در پاسخ به خبرنگار پارلمانی آفتاب در خصوص اینکه «کارشناسان کارهای وی را ماننده به راه انداختن کاروان خودروهای دوگانه سوز کارهای تبلیغاتی می‌دانند»،‌ گفت: بهتر است از همان کارشناسان سوال کنید، من خودم معتقد نیستم که کار تبلیغاتی انجام می‌دهم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص احتمال شکایت از پژوی فرانسه به علت آتش‌سوزی این خودرو در ایران و گرفتن غرامت اظهار داشت: ما مطالعه دقیقی در مورد پژوی 405 شروع کردیم و کمیته‌ای مامور کردیم که از اول تا آخر موضوع بررسی کند.

سرپرست وزارت صنایع افزود: این کمیته تازه شروع به کار کرده و امیدواریم تا دو ماه آینده نتیجه بگیریم چون باید مشخص شود مقصر کیست؟

محرابیان در پاسخ به اینکه «مدیریت‌ها باید صنعت خودرو تغییر کند»،‌ گفت: مدیریت‌ها باید تقویت شود در یک جا لازم است که مدیریت‌ها تغییر کند تا تقویت شود در برخی مدیران میانه‌ای تغییر کند و در بعضی جاها باید مدیران بالایی تغییر کند.

وی در پاسخ به این سوال خبرنگار آفتاب که «فکر می‌کنید از مجلس رای اعتماد بگیرید با توجه به اینکه در نظرسنجی در بین 180 نماینده بیش از 4 رای نداشتید؟»،‌ اظهار داشت: من نمی‌دانم اصلا معرفی شوم یا نه؛ حتی احتمال دارد معرفی نشوم. 

محرابیان در مورد خصوصی‌سازی در صنعت خودرو نیز گفت: کلا در خصوصی‌سازی تابع قانون اصل 44 هستیم هرچه مجلس تصویب کرد مانند آن عمل می‌کنیم.

وی اظهار داشت: صنعت خودروی که داریم باید آهسته آهسته به سمت خصوصی‌سازی پیش برویم ولی باید به شکل مطالعه شده باشد و همراه با اجرای قانون مصوب باشد.

محرابیان در خصوص اعتبارات منوریل هم گفت از وزارت کشور سوال کنید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین