کد خبر: ۶۵۱۱۶۴
تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۶

نامه انتقادی فلاحت‌پیشه به لاریجانی: تعدد جلسات غیرعلنی بزرگترین ظلم به مجلس دهم بوده است

یک نماینده مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد هیات رئیسه در برگزاری جلسات غیر علنی مجلس در طول ۴ سال گذشته گفت که تعدد جلسات غیر علنی بزرگترین ظلم به مجلس دهم بوده است.
آفتاب‌‌نیوز :

حشمت الله فلاحت پیشه در نامه‌ای به علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی از عدم ارائه فایل‌های تصویری و صوتی اظهارات نمایندگان در جلسات غیر علنی انتقاد و ابراز امیدواری کرد که در این باره به وظایف قانونی عمل شود.

نامه انتقادی فلاحت‌پیشه به لاریجانی: تعدد جلسات غیرعلنی بزرگترین ظلم به مجلس دهم بوده است

متن نامه فلاحت پیشه به رئیس مجلس به شرح زیر است:

احتراما با توجه به این که چند بار درخواست این جانب از هیات رئیسه برای دریافت فایل‌های تصویری نطق‌های شخصی بنده در جلسات غیر علنی به نتیجه نرسیده است موارد زیر را عرض می‌کنم:

۱- متاسفانه بسیاری از رویدادها و تصمیمات موثر چهار سال گذشته در جلسات غیر علنی مطرح شده که عدم اطلاع مردم از آن در ارزیابی‌های منفی عملکرد مجلس دهم و نمایندگان اثر داشته است. در این شرایط قرار است تا چه زمانی طبقه بندی محرمانه خودساخته این جلسات ادامه داشته باشد.

۲- با توجه به این که اجازه انتشار نطق‌های جلسات غیر علنی مسبوق به سابق است توضیح دهید که آیا جلسات غیر علنی طبقه بندی دیگری دارد.

 

۳- بنده قبل از هرگونه تعلق به سمت نمایندگی بخش عمده‌ای از عمرم را مشغول تحقیق و پژوهش بوده و در آینده نیز اگر عمری باقی باشد در همین حوزه فعالیت خواهم کرد با کمال تاسف چنین برخوردهای خلاف قانون توسط هیات رئیسه نگرانی ها در مورد صیانت از اسناد مربوط به جلسات غیر علنی را افزایش می‌دهد و به همین دلیل بارها اعلام کردم که تعدد جلسات غیر علنی مجلس بزرگترین ظلم به مجلس دهم بوده است. امیدوارم جنابعالی در این رابطه به وظیفه قانونی خود عمل کنید.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین