کد خبر: ۶۵۱۱۷
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۵:۳۶

پاسخ موتلفه به ناطق‌نوری

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: دبیر سیاسی حزب موتلفه اسلامی در واکنش به اظهارات اخیر علی اکبر ناطق‌نوری مبنی بر اینکه «چتر گروه 6+5 باید بر سر اصولگرایان باز باشد»، گفت: همین الان هم چتر گروه 6+5 بر سر گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا باز است.

«محمدکاظم انبارلویی» در گفتگو با خبرنگار سیاسی آفتاب افزود: تا آن‌جا که من اطلاع دارم، 6+5 با تلاش‌های فراوان و شبانه‌روزی خویش، توانسته‌ است با تمام گروه‌ها و تشکل‌های اصولگرا در تماس و رایزنی باشد.

وی با تاکید بر ای‌که «چتر 6+5 هم اکنون هم بر سر سایر گروه‌های اصولگرا باز است»، گفت: اکنون اعضای گروه 6+5 در حال برقراری تماس و رایزنی با سایر اصولگرایان است تا بتواند نظرات، خواسته‌ها و مطالبات این تشکل‌ها را برآورده سازد. 

انبارلویی در خصوص برخی از تشکل‌های اصولگرا که حاضر به ائتلاف و همکاری با جبهه متحد اصولگرایی نیستند، گفت: گروه‌ 6+5 با آنان هم صحبت و رایزنی فراوانی انجام داده است و امیدواریم به ائتلاف برسند.

پیش از این علی اکبر ناطق‌نوری بر « باز بودن چتر 6+5» تاکید کرده و گفته بود که طبیعتا ایجاد وحدت، گذشت و شرح صدر می‌خواهد، تاکید من این است که 6+5 باید شرح صدر بیشتر و دید بازتری از خود نشان دهد و چتر خویش را باز نماید.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین