کد خبر: ۶۵۱۲۸
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۸۶ - ۱۶:۴۷

سرلشگر صفوی: حمله به ایران به سرعت سرکوب می‌شود

آفتاب‌‌نیوز : آفتاب: فرمانده سابق كل سپاه تاكید كرد: دشمنان بدانند اگر بخواهند به ایران حمله نظامی كنند در كوتاهترین زمان ممكن سركوب خواهند شد.


به گزارش روابط عمومی نیروی مقاومت بسیج،  مراسم تجلیل از خدمات 10 ساله سردار سرلشگر رحیم صفوی كه امروز سه‌شنبه در سالن پنجم آذر ستاد نیروی مقاومت بسیج برگزار شد، علی محمدی مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در بسیج از سردار صفوی به عنوان یادگار دوران دفاع مقدس و رزمندگان و شهیدان یاد و از خدمات ارزنده وی در دوران 10 سال فرماندهی سپاه تقدیر و قدردانی كرد.
مجید میراحمدی جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج نیز در این مراسم گفت: سردار صفوی با داشتن خصوصیات یك فرمانده خوب و شجاع، توانست دوران درخشانی را در یك مسیر فرماندهی از خود به جای بگذارد و همواره سعی می‌كرد پاسداران در راه دینمداری و تقوی گام بردارند. 

وی در ادامه با اشاره به اطاعت‌پذیری و ولایت‌مداری فرمانده سابق سپاه پاسداران تصریح كرد: سردار صفوی همواره سپاه را در خط ولایت و رهبری ثابت قدم نگه داشت و نگذاشت تا افكار التقاطی وارد سپاه شود.
جانشین فرمانده نیروی مقاومت بسیج افزود: سرلشگر صفوی یك فرمانده قرارگاه نبود كه در اتاق جنگ نشسته و فرماندهی كند بلكه در سخت‌ترین شرایط جبهه‌ها در خط مقدم حضور داشت و با عزمی راسخ همواره با مشكلات جبهه كنار می‌آمد.
میراحمدی یادآور شد: وی همواره به مشكلات پاسداران و رسیدگی به وضعیت معیشتی آنها اهتمام جدی داشت و خود را شریك سختی‌ها و ناملایمات پاسداران می‌دانست. 

وی ضمن تقدیر و تشكر از زحمات سردار صفوی رشد و بالندگی نیروی مقاومت بسیج را موهون حمایتهای و پشتیبانی‌های وی دانست.
در ادامه نیز سرلشگر صفوی گفت: از اینكه این كلمات را در خصوص بنده عنوان كردند به خداوند پناه می‌برم و از ایزد منان می‌خواهم كه مرا یاری كند كه در مسیر بندگی‌ گام برداشته و خود را یك پاسدار كوچك می‌دانم.
وی افزود: خداوند برای نظام هستی یك برنامه دارد و برای كشور ایران و سپاه پاسداران نیز برنامه و طرح دارد، مهم این است كه خودمان را در راستای خواست الهی قرار دهیم. 

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح اظهار داشت: ما باید از امیر مومنان بندگی و عبد بودن را یاد بگیریم چرا كه علی (ع) با اینكه حاكم و رهبر جامعه بود، برای یتیمان و نیازمندان نان و خرما می‌برد و همراه دغدغه مسلمین را داشت. 

صفوی با اشاره به حقیقت جنگ افزود: روزهای جنگ خیلی روزهای سختی بود و باید حماسه دوران دفاع مقدس را هر چه بیشتر بیان كرد تا واقعیات جنگ برای مردم بازگو شود. 

وی با اشاره به پیشرفت ده ساله سپاه گفت: فرماندهی در سپاه فرماندهی جمعی است و موفقیت ده ساله سپاه، در سایه تلاش تمام نیروهای سپاه و بسیج بوده است. سپاه رشد خود را مدیون تك تك زحمات پاسداران و بسیجیان است.
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در امور مرتبط با نیروهای مسلح در خصوص گسترش بسیج گفت: برای تحقق ارتش 20 میلیونی راه دشوار و درازی را در پیش داریم و هنوز شعار تا سپاه بسیج نشود این بسیج، بسیج نشود» تحقق پیدا نكرده است. 

سردار صفوی یادآور شد: بسیج ظرفیت بسیار بالایی در جذب نیرو دارد و باید با برنامه‌ریزی بتواند در صنوف مختلف وارد شده و نخبگان را شناسایی كند كه بسیج در حال حاضر توانسته با حضور در صحنه‌های مختلف كشور از جمله بهداشتی، سازندگی، علمی، فرهنگی و نظامی، یك قدرت تاثیرگذار باشد و دشمنان از نام بسیج هراس دارند.
وی با بیان اینكه درحال حاضر بسیج در عرصه سازندگی كشور با قدرت و قوت وارد شده و با همت جوانان توانسته خدمات بزرگی انجام دهد، اضافه كرد: بسیج یعنی یك ملت معتقد به ولایت و رهبری، بسیج یعنی یك نیروی چند جانبه كه هر جا در كشور به بسیج نیاز باشد وارد عمل شود. 

فرمانده سابق كل سپاه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به شرایط سیاسی منطقه و حضور اشغالگران در منطقه گفت: منفور بودن آمریكا در بین كشورهای مسلمان و جهان یك واقعیت است كه نشات گرفته از عملكرد بد و نامناسب آمریكایی‌ها در سراسر جهان می‌باشد. در حال حاضر آمریكا در كشرو عراق در یك بن بست بزرگی گرفتار شده و نمی‌تواند خود را به راحتی از این مشكل نجات دهد.
مشاور عالی فرمانده معظم كل قوا در امور نیروهای مسلح خاطرنشان كرد: دشمنان بدانند اگر بخواهند به ایران حمله نظامی كنند با نیروهای مسلح قوی و قدرتمند و بخصوص بسیج روبرو بوده و در كوتاهترین زمان ممكن سركوب خواهند شد. 

در پایان این مراسم با تقدیم لوح سپاس به سردار سرلشكر رحیم صفوی از سوی مسئولین نیروی مقاومت بسیج از زحمات و تلاش‌های این فرمانده بسیج تقدیر و تشكر به عمل آمد.
بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین