کد خبر: ۶۵۱۳۸۱
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۸

ماجرای مبتلا شدن ۷ نفر از اعضای یک خانواده زندانی به کرونا

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد روز ۲۳ اردیبهشت ماه ٩٩ در ستاد استانی کرونا گزارشی مبنی بر اینکه یک فرد زندانی سبب بیمارشدن هفت نفر از اعضای خانواده خود شده است، ارائه داده بود که سبب واکنش برخی از مسئولان استانی به ویژه سازمان زندان های استان شد.
آفتاب‌‌نیوز :

پرویز یزدان پناه گفت: بنا بر بررسی های انجام شده توسط مدیریت شبکه بهداشت شهرستان مذکور، کارشناس بیماری ها و بر اساس فرم اپیدمیولوژی تکمیل شده، فرد بیمار حدود ۲ ماه پیش از زندان آزاد شده و به مرخصی آمده بود. این بیمار از تاریخ ۱۴ اسفند به مرخصی رفته بود و دیگر حضوری در زندان نداشته است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: فرد مذکور در زندان مبتلا به ویروس کرونا نشده بود و مدتی قبل از مبتلا شدن به این بیماری سفری به شهر اهواز داشته است. احتمال بر این است که وی در استان خوزستان و شهر اهواز آلوده شده و بیماری را به افراد خانواده اش منتقل کرده است.

ماجرای مبتلا شدن ۷ نفر از اعضای یک خانواده زندانی به کرونا

وی تاکید کرد: تمهیدات لازم از سوی مسئولان قضایی و سازمان زندان ها در استان به منظور پیشگیری از ویروس کرونا در زندان ها اندشیده شده و آنها در این باره زحمات زیادی در زمینه اجرای پروتکل های بهداشتی و قرنطینه سطح ۱ و۲ در زندان کشیده اند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: مهار این بیماری خطرناک با همکاری و همیاری تمامی دستگاه های اجرایی و حاکمیتی میسر خواهد شد که تاکنون در این زمینه نیز استان کهگیلویه و بویراحمد از استان های هماهنگ و موفق کشور بوده است.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان کهگیلویه و بویراحمد از مردم استان خواست که با در خانه ماندن و پرهیز از تردد و خروج‌های غیرضروری از منزل، به قطع زنجیره انتقال ویروس کمک کنند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پربحث ترین عناوین
پرطرفدار ترین عناوین