کد خبر: ۶۵۱۶۴۹
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۳

بیمارستان‌های نظامی هم به کمک بیماران کرونایی خوزستان می‌آیند

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از همکاری بیمارستان‌های نظامی با این دانشگاه برای مدیریت کرونا در خوزستان خبر داد.
بیمارستان‌های نظامی هم به کمک بیماران کرونایی خوزستان می‌آیند
آفتاب‌‌نیوز :

دکتر علی احسان‌پور امروز ۲۷ اردیبهشت‌ماه گفت: بیمارستان‌های وابسته به نیروهای مسلح برای افزایش ظرفیت حوزه درمان استان خوزستان در مدیریت بیماری کروناویروس، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور را همراهی و پشتیبانی خواهند کرد.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز عنوان کرد: در این راستا، بیمارستان‌های شهید بقایی ۲، شهید منفرد نیاکی و فاطمه الزهرا(س) با دانشگاه علوم پزشکی اهواز همکاری می‌کنند.

احسان‌پور از بهبود ۵۴۷۲ بیمار مبتلا به کرونا در استان خبر داد و گفت: در حال حاضر ۸۱۳ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان خوزستان تحت درمان هستند.

روز گذشته نیز دانشگاه علوم پزشکی اهواز از کمک بیمارستان‌های خصوصی خوزستان به بیمارستان‌های دولتی در پذیرش بیماران با هدف افزایش ظرفیت بخش‌های دولتی برای خدمات‌دهی به بیماران کرونایی خبر داده بود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اهواز دیروز گفته بود: در نشست مشترک رئیس دانشگاه علوم پزشکی اهواز با روسای بیمارستان‌های خصوصی و رئیس سازمان نظام پزشکی خوزستان که به منظور هم‌اندیشی و چگونگی همکاری این دو بخش، در دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد؛ مصوب شد که ۱۰ درصد ظرفیت تخت بیمارستان‌های خصوصی به پذیرش بیماران غیرکرونایی نیازمند بستری یا اقدامات جراحی بیمارستان‌های دولتی و با تعرفه دولتی اختصاص یابد.

وی هدف از این اقدام را ایجاد ظرفیت بیشتر برای ارائه خدمات مطلوب در بخش‌های دولتی برای بیماران مبتلا به کروناویروس عنوان کرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین