کد خبر: ۶۵۱۸۳۲
تاریخ انتشار : ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۰

اتوئو: بهترین بازیکن تاریخ آفریقا من هستم نه دروگبا یا دیوف

مهاجم کامرونی سابق بارسلونا خود را بهترین بازیکن تاریخ آفریقا نامید.
اتوئو: بهترین بازیکن تاریخ آفریقا من هستم نه دروگبا یا دیوف
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از دیلی میرور، بحث اینکه بهترین بازیکن تاریخ قاره آفریقا چه کسی بوده است حسابی داغ شده است. الحاجی دیوف پیش از این ادعا کرده بود که بهترین بازیکن آفریقایی در تمام دوران است و بالاتر از دیدیه دروگبا و ساموئل اتوئو قرار دارد.

ساموئل اتوئو درباره اینکه بهترین بازیکن آفریقایی تمام دوران ها چه کسی است گفت:‌بحثی در مورد اینکه چه کسی بزرگترین بازیکن آفریقایی در تمام دوران است وجود ندارد ، زیرا این کاملا مشخص است. هیچکدام از آنها [دیوف و دروگبا] نمی توانند بیایند و بگویند که در سطح من یا بهتر بودند. و این واقعیت است که من آن را می گویم ، این یک واقعیت است ، این چیزی است که وجود دارد. من می خواستم شماره یک باشم و من در طول حرفه من شماره یک و بهترین بوده ام. "

دیوف نخستین بار توانست جایزه POTY آفریقا را کسب کند و این کار را در سالهای ۲۰۰۱ و ۲۰۰۲ انجام داد. این مهاجم سنگالی در مسابقات جام جهانی ۲۰۰۲ عالی کار کرد و توانست بعد از جام جهانی به لیورپول برود ولی در این تیم درخشش همیشگی را نداشت.

هر دو دروگبا و اتوئو در طول دوران بازی خود ، قهرمانی های چشمگیری را با باشگاه های مربوطه خود به ثبت رساندند و بهتر از دیوف عمل کردند.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین