کد خبر: ۶۵۲۰۰۶
تاریخ انتشار : ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۲

دادستان کل: توطئه‌ی ترامپ علیه اوباما بی‌شرمانه است

دادستان کل ایالات متحده، توطئه‌ی "بی‌شرمانه" ترامپ علیه اوباما را رد و اظهار کرد که هیچ پرونده‌ای برای رسیدگی در کار نیست.
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک ویلیام بار، دادستان کل آمریکا در یک کنفرانس مطبوعاتی اعلام کرد این احتمال وجود ندارد که باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا و جو بایدن، معاونش در تحقیقات مأمورین اجرای قانون و ضداطلاعات ایالات متحده در خصوص تلاش‌های دولت روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا به عنوان افراد ذی‌نفع مورد تحقیق و بررسی قرار گیرند.

وی هم‌چنین در مورد اوباما و معاونش جو بایدن گفت: براساس اطلاعاتی که امروز در دست دارم، انتظار ندارم که جان دورهام، دادستان ویژه ایالات متحده به تحقیقات و بررسی پرونده‌هایشان بپردازد.

دادستان کل: توطئه‌ی ترامپ علیه اوباما بی‌شرمانه است

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا هم‌چنین گفت که تمرکز ما در اجرای قوانین و تحقیقات گسترده در زمینه‌ی دخالت روسیه بر روی سایر افراد خواهد بود.

ویلیام بار، دادستان کل آمریکا با استناد به حکم دیوان عالی کشور و تفاوت قائل شدن میان سوء استفاده از قدرت و جرم و جنایت فدرال، گفت سیستم عدالت کیفری ایالات متحده برای رسیدگی به حملات و نفوذ سیاسی احزاب مختلف مورد استفاده قرار نمی‌گیرد.

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین