کد خبر: ۶۵۲۱۸۶
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

سانگ: به خاطر پول از آرسنال رفتم

هافبک کامرونی سابق توپچی های لندنی فاش کرد برای دریافت پول بیشتر تصمیم به ترک این تیم گرفت.
سانگ: به خاطر پول از آرسنال رفتم
آفتاب‌‌نیوز :

به نقل از ایندیپندنت، الکس سونگ ، هافبک پیشین آرسنال می گوید وقتی که پیشنهاد پر سود بارسلونا تضمین کرد که او تبدیل به "یک میلیونر" می شود ، او در مورد فوتبال فکر نکرد و تصمیم به رفتن از این تیم گرفت. بازیکن ملی پوش سابق کامرون به عنوان نوجوان به توپچی ها پیوست. عملکرد خوب او با آرسنال باعث شد تا بارسلونا برای جذب او ۱۵ میلیون پوند پرداخت کند تا سانگ نیز به چهره جدید تیم آبی و اناری تبدیل شود.

الکساندر سانگ درباره رفتن از آرسنال گفت: بیشتر فوتبالیستها فراتر از معیارهایشان زندگی می کنند. من هشت سال در آرسنال بودم اما فقط در چهار سال اخیر زندگی خوبی داشتم. این به این دلیل بود که حقوق من زیاد بالا رفت . وقتی برای اولین بار به آرسنال پیوستم ، هفته ای ۱۵،۰۰۰ پوند دریافت می کردم. می خواستم پیشرفت کنم و به بازیکن بهتری تبدیل شوم. من به تمرین می رفتم و می دیدم تیری آنری در یک ماشین غول پیکر ظاهر می شود. با خودم گفتم می خواهم به هر قیمتی همان ماشین را بخواهم.

سانگ: به خاطر پول از آرسنال رفتم

وی ادامه داد: "من به نمایندگی رفتم ، اوراق را امضا کردم و ماشین را گرفتم و تمام حقوق خودم صرف رسیدگی به ماشین شده بود. من در تمام مدت حضورم در آرسنال حتی نتوانستم ۱۰۰ هزار پوند پس انداز کنم ، در حالی که مردم تصور می کردند که باید میلیونر باشم. وقتی بارسلونا به من پیشنهاد داد و من چقدر درآمد کسب می کنم به هیچ وجه تعلل نکردم. احساس می کردم همسرم و فرزندانم پس از پایان کارم باید زندگی راحتی داشته باشند. من با مدیر ورزشی بارسا آشنا شدم و او به من گفت که نمی خواهم بازی های زیادی انجام دهم. اما به این صحبت فکر نکردم چون می دانستم که اکنون میلیونر می شوم.

وی گفت: "همیشه می گویم جوانی ۲۰ ساله که فراری دارد وبا آن رانندگی می کند مرد فقیری است ، زیرا در آن سن هنوز به چیزی نرسیده است. اما یک مرد ۵۰ ساله که بنتلی دارد مردی است که باید به او احترام گذاشته شود. "

بازدید از صفحه اول
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
ذخیره
عضویت در خبرنامه
نظر شما
پرطرفدار ترین عناوین